Nee hoor, dat hebben we niet zo lang geleden al gedaan.DLX":zkac4pxl said:Maar als het goed is word toch heel de site gerestyled?
Dit @ 15 december?!Als klap op de vuurpijl zullen we de nieuwe huisstijl van Nozomi.nl introduceren waar Jinxz druk mee in de weer is (dat..wordt..vet..jonguh!).
DLX":5ngsnl0a said:Als klap op de vuurpijl zullen we de nieuwe huisstijl van Nozomi.nl introduceren waar Jinxz druk mee in de weer is (dat..wordt..vet..jonguh!).