What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe Arcade aktie Egret II / Blast City

rklok

Shmup Veteran
Beste mensen,

Ik weet dat het snel is na de succesvolle 1e aktie , maar het volgende :

10 Egret II cabinets en 6 Blast City cabinets

Prijzen :

Egret II : 925 euro
Blast City : 1025 euro

Bij voldoende interesse kan dit doorgaan

Belangrijk :

Voorwaarden :

- Conditie : "AS IS" , dat wil zeggen dat ik niet weet hoe de cabinets eruit zien, alleen kan ik garanderen dat je een werkende cabinet koopt.
- Aanbetaling : 50% van de prijs
- Step down converter 300 watt is 40 euro extra
- Prijs is afhaalprijs Apeldoorn

mail : ronnie@rklok.nl
 
Darn...ik wil echt graag een Blast City maar zo snel na de 1e aktie...
ff kijken of ik nog iets heb om te verkopen...moet lukken
:?

hoe dan ook..zet mij maar op de lijst voor een Blast City!
 
Zo, dat is zeker snel na de laatste aktie. Helaas zal ik dit voorbij (moeten) laten gaan, heb effe andere prioriteiten. Ik wens je veel succes met deze aktie. Ga je dit ook posten op Arcadeotaku?

Als er toevallig een mogelijkheid is om ook Sega krukjes (stoeltje, whatever) in de container te proppen, dan kom ik graag voor 1 krukje in aanmerking.

Oh, ik zie net dat de aktie ook al op Arcadotaku staat. Good luck!
 
pooyan":14o3skau said:
Als er toevallig een mogelijkheid is om ook Sega krukjes (stoeltje, whatever) in de container te proppen, dan kom ik graag voor 1 krukje in aanmerking.

Als de prijs o.k is dan heb ik ook belang bij een krukje.
 
Hallo allemaal, nieuw hier. Ik ga eindelijk binnenkort op mezelf wonen, dus genoeg plek voor een of meerdere mooie arcade kasten!

Heb altijd al een neo geo candy gewild, maar sja, geen ruimte en importeren was ook nog eens te duur.. dus ik ben heel blij met deze aktie :)

Ik doe mee, sowieso voor 1 cabinet. zal zo snel mogelijk posten welke, maar die blast city ziet er wel heel mooi uit ;)
 
Ronnie kun je ook aan een ''Aero City'' komen of een ''windy II''?

Marc.
 
DNL":1zo4hkrb said:
Jammer dat je geen foto's of iets van de staat weet...

Helemaal mee eens, het is niet gratis en om zo'n cab even blind te kopen vind ik vrij crap. Anders had ik er zeker 1 Blast City gekocht.
 
Baki":17rmt9yy said:
DNL":17rmt9yy said:
Jammer dat je geen foto's of iets van de staat weet...

Helemaal mee eens, het is niet gratis en om zo'n cab even blind te kopen vind ik vrij crap. Anders had ik er zeker 1 Blast City gekocht.
Je had toch ook interesse voor een New Astro? (pm gestuurd) en moest er 1 voor je reserveren maar uiteindelijk laat je niks meer van je horen... :?
 
Hmmm,

Was zeker van de partij geweest maar zoals velen al zeiden. Iets te snel na de aankomst van m'n New Astro. Alhoewel ik wel een hebberig gevoel begin te krijgen. :)

Question: Wat is er zo 'speciaal' aan deze cabs (vooral de blast city) gezien de prijs een stuk hoger ligt.
 
Baki":33zpfnmo said:
DNL":33zpfnmo said:
Jammer dat je geen foto's of iets van de staat weet...

Helemaal mee eens, het is niet gratis en om zo'n cab even blind te kopen vind ik vrij crap. Anders had ik er zeker 1 Blast City gekocht.

Baki, er is nog 1 "2 player" New Astro City in goede staat, interesse?
 
DNL":uq0cywkn said:
Jammer dat je geen foto's of iets van de staat weet...

Ik zal proberen om iets meer over de conditie te weten te komen, maar zoals reeds gezegd zijn het gebruikte cabinet in goede tweedehands staat..
 
Hij is wel onwijs gaaf en een cab die je niet zoveel ziet naar mijn idee.

''Blast City''
blastcity.jpg

game.JPG

Hier wat info van de "Blast City'':
Make: Sega
Year: 1998
Dimensions: W: 29.9 x D: 36.3 x H: 64.7 (inches)
Compatibility: Model3/JVS Standard
Monitor Size: 29"inch (27" viewable)
Rotatable: Yes
Resolution: 15/24/31khz Std/Med/High
Manual: Yes (PDF)
Flyer: N/A


En de ''Egret II'' spreekt voorzich :)
 
Persoonlijk vind ik de Blast City nog net iets stoerder dan de Astro...
daarom wil ik er alvast 1 reserveren voor als deze actie (hopelijk) doorgaat.

je kunt er je Naomi opgooien in High Res en zoals je op Almighty's foto's ook ziet ook je Dreamcast in VGA op draaien.

:)
 
Die Blast City ziet er 'robuust' uit zal ik maar zeggen. Tis geen liefde op het eerste gezicht. Anyhoe, Succes met de aktie.
 
Wel interesse in een blast alleen wil ik toch wel wat meer garanties over de staat van de kast voor ik ergens 1000 euri voor neertel...
 
almighty":1stjrz05 said:
Baki":1stjrz05 said:
DNL":1stjrz05 said:
Jammer dat je geen foto's of iets van de staat weet...

Helemaal mee eens, het is niet gratis en om zo'n cab even blind te kopen vind ik vrij crap. Anders had ik er zeker 1 Blast City gekocht.
Je had toch ook interesse voor een New Astro? (pm gestuurd) en moest er 1 voor je reserveren maar uiteindelijk laat je niks meer van je horen... :?

Heh je zou me laten weten of er nog over waren. Wat je deed en dat ik bij interesse Ronny een mail moest sturen. Dat laatste heb ik niet niet gedaan omdat ik nog eens goed naar de asto heb gekeken en ik die kast bij nader inzien toch niet zo cool vind vanwege het scherm dat geen 31 khz ondersteund.
 
Geen probleem Baki 😉
Dacht dat de meeste hier wel wisten dat de New Astro geen 31khz ondersteund.
Had je namelijk een pm gestuurd en had graag even reactie van je gehad vandaar.(om misverstanden als deze te voorkomen)
 
Back
Top