What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuw arcade in Groningen opent januari 2016

Foto's

01_zps5dvbtbwv.jpg

123123_zpswwmucvui.jpg

02_zpsvkpcujdr.jpg

Ik had haast, moest gauw weer naar kantoor dus heb niet binnen gekeken... Was ff stoppen met de fiets, fototje klikken en weer verder :(
Binnenkort maar ff met een handvol kleingeld langs gaan ;)
 
Ben benieuwd...ik zie wel akelig veel redemption/ crane games. Ben ook benieuwd of ze een bovenverdieping hebben. Blijft wel een leuk initiatief en ik hoop dat er meer van dit plekken komen (met als arcade mekka een hal van Hasan natuurlijk).
 
MrDriller (van t forum hier) is er gister ook geweest en heeft binnen mogen kijken. Opening is rond 6 februari. Race cabs, pinball, airhockey en idd hoop redemption meuk. Volgens man die daar was, zouden er meer games komen.

Gewoon blijven hopen ;)
 
Leuk man, in mijn stad :). Binnenkort maar eens kijken, kom vaak door de Ebbinge maar was me nog niet opgevallen.
 
Automark":2lfkhspy said:
En, zijn ze nog open?

hmm, hun facebook page is al een lange tijd niet bijgewerkt en de website is nog steeds niet online... ik vrees het ergste :(
 
Vorige maand is een maat van me er nog geweest, en waren ze nog open. Aanbod is wat mij betreft wat karig, maar hij had zich vermaakt met de kids, paar racers, gungames enzovoort.
 
Back
Top