Liep weekend door de Oude Ebbinge in groningenen hoorde opeens Crazy taxi geluid uit de oude House of Thatcher komen. Flipperkasten en meerdere gamekasten te zien en briefje dat ze deze maand open gaan. Ben benieuwd of ze het rendabel kunnen krijgen. Maar mooi dat er eindelijk weer een arcade komt.
