What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

Ken

High Score Hunter
Beste allen!

Het is weer hoog tijd voor de jaarlijkse nieuwjaarsborrel, dit maal te houden op zaterdag 17 januari 2015 vanaf 16:00 uur in het NGC te Zoetermeer. Graag heffen we met jullie het glas op het nieuwe jaar.

Kosten p.p. voor deze zaterdag gamen incl. eten en drinken zijn € 15,-. Het avondeten zal verzorgd worden door meesterkok Psykick. Nog nooit in het NGC geweest? Geen probleem, ook nieuwe members zijn meer dan welkom. Mocht je het adres niet hebben, stuur me dan even een PM.

Geef hieronder even op of je erbij bent, i.v.m. in te schatten eten, bubbels en fris.

Oh ja, introducees zijn welkom!

Tot dan!

Aanwezig:

Psykick
Speechmaster-P
Mart
Cageman
Ken
Beau
Nasischijf
Vwbabe
Ratson
Jinxz
Jinxz +1
Jinxz +2
Jinxz +3
Jinxz +4
flay
Milspex
abc123
waiwainl
waiwainl +1
Dr Doggystyle
Dr Doggystyle +1
Dr Doggystyle +2
Akuma2000
Akuma2000 +1
cthulhu
GyspsyQueen
GypsyQueen der chauffeur
Muijsch
Muijsch +1
dkjr
dkjr +1
dkjr +2
dkjr +3
dkjr +4
ab79
cocobolo
gixxus
gixxus +1
rinus711
rinus711 +1
NeTaXe
d
d +1
ZeMMiK
ZeMMiK +1
Aleste
Aleste +1
doc81
michelze
michelze +1
michelze +2
ruderudie
hotshot
de pastoor
Trailblazer
Trailblazer +1
NOVA
NOVA +1
Viny
Anunaki
Robert
-S.L- aka "Le Hardcore"
-S.L- +1
-S.L- +2
-S.L- +3
DLX
MasterG
MasterG +1

Ik ben er ook bij met een vriend (hij heeft zich hier nog niet geregistreerd, laat ik hem z.s.m. doen).

Top :( , Valt op dezelfde dag dat we de verjaardag van mijn zoon vieren.
Ik ben er niet bij :cry:

Jammer. volgende keer beter.

aii, ik heb een klusje van 1,5 staan op mijn werk rond 1700.

heb je een internetverbinding beschikbaar voor me?

Anunaki":3lao1z1x said:
aii, ik heb een klusje van 1,5 staan op mijn werk rond 1700.

heb je een internetverbinding beschikbaar voor me?

Wat is een klusje van 1,5 nou weer?

Onder voorbehoud ben ik er alleen 's avonds bij. Mijn vrouw is 6 januari uitgerekend en afhankelijk van hoe het gaat wil ik uiteraard wel even komen buurten. Ik eet dan niet mee en zal mijn definitieve deelname nog doorgeven.

Iedereen die nu onder voorbehoud opgeeft zet ik er nog niet bij. Alleen bij definitief, dus hou de lijst goed in de gaten of je er op staat en geef het aan me door.

Back