What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Nieuwjaarsborrel 11-1-2014

Haha nasihap,was erg gezellig en wat een vette games .
respect voor de nozomi crew het is echt ultimate wat jullie hebben staan .
en die hapjes met brood en zo was erg lekker .
toespraak van de beat master ik schoot vol 😉
het was top bedankt
 
Eindelijk ben ik ook weer onder de levenden :D

Man ik daar maar niet wegkomen bij het Ngc , was om 03.00 thuis! Maar goed dat de frequentie van meetings is verlaagd, anders zou het niet goed zijn voor mijn gezondheid.

Een aantal hoogtepunten op een rij;
- binnenlopen als Vikingen
- leren kennen van volgens mij twee hardcore rasamsterdammers; 1.nasischijf (zijn gedrag is erg voorspelbaar, daytona USA spelen en eten en weer terug naar daytona USA spelen enz) 2. Beau (handig in zandstralen, vrouw met erg dure hobby)
- live superplay dvd materiaal bekeken van Sebas die futari en ddp saidoujou tot in de puntjes beheerst.
- spelen van cho aniki (nadat Mart hem werkend had gekregen). OMFG wat een weirde game, maar stiekem was ik wel nieuwsgierig hoe de volgende eindbaas eruit zou zien
- leuke gesprekken met Arjan en Has, daarnaast fantastisch om Has te verslaan met zijn eigen tactiek; iemand in de laatste bocht van Mariokart een vreselijk grote koekenpan op de kop gooien (genaamd de basin) en winnen. Wordt nog spannend in maart.
- met Muijsch contra spelen, vond het gezellig.

Ik vond het echt weer supertop!!! Het is echt altijd supergezellig :mrgreen:
 
Was weer enorm geslaagd, ben blij dat ik er bij kon zijn. En man o man wat een opkomst, echt top! Leuk om ook weer een aantal members in real life gesproken te hebben :)
 
dit was voor mij de eerste keer
het was de reis vanaf terschelling dubbel en dwars waard
genoten van elke seconde dat ik er was
Daytona oww wat was dat gaaf
ik hoop dat ik in maart weer van de party ben
organisatie bedankt voor alles,het was GEWELDIG !!
 
Bedankt voor alles jongens, was helemaal te gek. Jammer dat ik op tijd weg moest (en niet iedereen gedag kon zeggen) aan de andere kant maar goed ook, ik zou nu nog in de Daytona/Initial D gehangen hebben wat een vette beleving blijft dat toch.

Dat Darius Burst EX er nog was had ik ook niet verwacht, en live een Cave-super-play zien, het eten het kon niet op, nogmaals bedankt voor alles
 
Zo te lezen heb ik zeker wat gemist. Maart duurt niet zo lang meer.

Geweldig die vikingen uit het hoge noorden.
 
Inderdaad jongens van het Nozomi team, het was top en erg gezellig. Leuk om een aantal mensen weer eens te spreken na (te) lange tijd. En wat jullie daar nu hebben staan!! :shock: RESPECT.

Darius Burst ...... Tja, niets aan toe te voegen. Wat een hebbeding zeg. :D 8) Hopelijk kunnen we daar in maart weer op los gaan!
 
Back
Top