What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC IV - Overkill - ik kom en neem mee... Ik kom en zoek...

Sphere

1CC Aspirant
Guys,

Vorige keer hadden wij ook een dergelijk topic en ondanks dat ik niets nodig had vond ik het topic verschrikkelijk handig dus misschien hebben wij er dit maal weer iets aan. Ik heb in ieder geval een paar dingetjes nodig en zoek:

IK ZOEK:
-Gatensnijder voor 30mm button (te leen of om over te nemen tegen een schappelijk prijsje // dus geen gatenboor)
-2 stuks 24mm buttons Sanwa (bij voorkeur wit of rood)
-2 Arcade sloten, volgens mij 18mm (eentje voor een woody en eentje voor een Sega Naomi), de sleutels mogen uiteraard niet missen :D
-Degauss coil / demagnetiseer tool (te leen of over te nemen tegen een schappelikj prijsje)

IK KAN MEENEMEN:
-PS Slim edition zwart compleet met spellen, controllers (dual shock) en geheugenkaarten 40 euro
-GameCube met controllers zonder spellen, zwart (omdat hij niet te testen is bied ik hier garantie op) 20 euro
-Oude doos met Commodore 64, joystick, diskdrive, tapeafspeler of hoe dat ook heet en een shytload aan casettes en floppy's. Geen idee van de staat, niet getest en ben dat ook niet van plan! Geen garantie! 25 euro
-Naomi 1 mobo 25 euro
-Zelf heb ik nog wel wat goedkope PCB's liggen mocht iemand daar interesse in hebben:Seibu soccer, Hot Shot, Tumble Pop Bootleg, Major Title 2, Block Out Bootleg, Burning Rubber (non jamma en vermoedelijk bootleg), Robocop Bootleg start niet op, Kung Fu original Irem PCB inclusief jamma verloopstuk (geeft groen scherm en start niet op), 1942 bootleg non jamma ongetest en geen garantie. 20 euro per PCB of ruilen. Voor dit bedrag geldt er overigens geen garantie op de PCBs.

Voor alles geld ruilen is mogelijk en als de prijs je niet bevalt kan je altijd een tegenvoorstel doen.

Groet,

Pieter
 
Ik kom alleen wat brengen aangezien ik moet werken. 3 monitoren en een red tent om precies te zijn.

Ik heb een snow bros pcb die weg mag voor 50
 
Ik zoek een ashtray voor m'n yen's voor op m'n Konami Windy.
Als er een met Cave bestaat heel graag, maar andere 'arcade' merken opdrukken zijn ook prima.
 
waiwainl":24t4vmw4 said:
Ik zoek een ashtray voor m'n yen's voor op m'n Konami Windy.
Als er een met Cave bestaat heel graag, maar andere 'arcade' merken opdrukken zijn ook prima.

Geen idee of Cave bakken bestaan, ik heb ze nog nooit gezien anders was ik wel als een malle op jacht gegaan.
rancor heeft taito en sega in de verkoop.
moet je maar even op zn website kijken: http://www.sk8tokyo.com/

staat onder other shmup-related items.
 
ik zie alleen dit:
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
http://www.sk8tokyo.com \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Nothing to see here. Go away.
 
waiwainl":1ojuwcvh said:
lorre001":1ojuwcvh said:
aha! onvolledig. probeer deze eens: http://www.sk8tokyo.com/shmup/

Kende de site al wel, maar nooit gezien dat ie ook astrays heeft - thanks :mrgreen:

btw: moest even kijken dat jij het was; geen roze/paars bullet rain avatar meer? :D

Nee, Ref is zo'n grote fan van halfnaakte gespierde mannen met blonde staarten dat hij zijn avatar heeft veranderd.
 
Mits niet verkocht:

- LB 1 en LB 2 - AES;
- EXamu-board incl. Deamon Bride;
- Drift out 94 - The Hard Order - Jamma PCB;

- NGCD pad;
- X360 - Espgaluda II BL;
- Various Japanese shizzle my nizzle zoals

IMAG1647_zpscp6ruewn.jpg

AoF 1992. Official Sega stuff licensed by SNK

IMAG1649_zpsuiln5q39.jpg


Official World Heroes 2 Jet poster - SNK 1994.
 
Ik heb nog een cfw ps3 slim met 120gb hdd geloof ik. Neem hem wel mee. Zal wel kijken of ik nog wat spul heb liggen.
 
Ik heb nog wat non arcade related stuff. Maar misschien handig voor de liefhebber.

- Nvidea Shield
- Ouya Console
- 16Bg SD stick in Nes Kick off NES card
- 4 HDMI splitterbox
- scartbox (3x scart op 1 scart op je TV)
- Netgear Stora NAS met 2x 2TB HD's (HD's kunnen ook los verkocht worden in Fat 32 of NTFS)
- Flexibel toetsenbord
- M3 media player
- 7inch 2.1 andoid tabled
- E-book reader china made mini ding
- Parrot Minikit
- Drawing tabet
- Dead or Alive 3 voor de Xbox
- Arcade stick met Buttons
- Raspberri Pi
- USB verlengkabeltjes
- Toshiba Pentium 2 laptop
- Masters of the Universe 30tn Anniversary DVD box set Regio 1 (USA)
- Buffy DVD box Seizoen 4 en 5
- Lading PC games.

Zie viewtopic.php?f=7&t=5371
 
Ik heb wel interesse in die NES cartridge...ik neem aan dat het hetzelfde werkt als een flash card (rommetjes erop en spelen op de originele hardware)?
 
Nee het is een usb stick, maar gebouwd in een nes cardridge.
Ik had hem gemaakt, omdat ik altijd mijn kleine usb sticks kwijtraakte.
 
Da Dude":3j04dauz said:
Nee het is een usb stick, maar gebouwd in een nes cardridge.
Ik had hem gemaakt, omdat ik altijd mijn kleine usb sticks kwijtraakte.

Hmmm, jammer...wel een grappig idee overigens.
 
Trailblazer":2b3u3twj said:
Mits niet verkocht:

- LB 1 en LB 2 - AES;
- EXamu-board incl. Deamon Bride;
- Drift out 94 - The Hard Order - Jamma PCB;
- NGCD pad;
- X360 - Espgaluda II BL;
- Various Japanese shizzle my nizzle.

LB1 en LB2 --> sold
 
Back
Top