Jinxz
Pattern Reader
't was weer gezellig en uiteraard Episch!
Props voor de orgas!
Robert meer dan verdiend gewonnen. Al was m'n crash op de finishlijn spijtig, heb je jezelf wel in de positie geraced om de 1e plek over te pakken.
Ik heb de beelden er wel op nagekeken en heb de identiteit van de paarse auto kunnen vaststellen :evil:
Props voor de orgas!
Robert meer dan verdiend gewonnen. Al was m'n crash op de finishlijn spijtig, heb je jezelf wel in de positie geraced om de 1e plek over te pakken.
Ik heb de beelden er wel op nagekeken en heb de identiteit van de paarse auto kunnen vaststellen :evil:










