Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Was weer super gezellig, goed geregeld weer mannen! Saus was inderdaad heftig, had ik dat geweten vooraf had ik iets minder royaal over mijn eten gegoten, nu werd het een battle met de bami, die ik wel gewonnen heb gelukkig . O ja en point blank ruled.
Zo wat weer een vreselijk vet event was dit, een aantal hoogtepunten:
- bubble bobble winnen van mijn nemesis (ja je weet wel wie je bent)
- vreselijk lekker eten (complimenten aan de organisatie en hasan in het bijzonder)
- ontzettend gezellig in team 1
- lachen met nasischijf en dayo
Heel klein minpuntje:
- Chris werd vies tweede, hoewel het de winnaar ook zeker gegund is