What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

Klote om te horen man! Wel tof dat je er de 15e bij bent. Financiële ellende is altijd kut, ik heb dr ook een paar jaar in gezeten helaas.

Komt wel weer goed!

Of, zoals we in Groningen zeggen:
"'t Het nog nooit, nog nooit zo donker west
Of 't wer altied wel weer licht"

:P
 
sombetzki":2hkkomt0 said:
Klote om te horen man! Wel tof dat je er de 15e bij bent. Financiële ellende is altijd kut, ik heb dr ook een paar jaar in gezeten helaas.

Komt wel weer goed!

Of, zoals we in Groningen zeggen:
"'t Het nog nooit, nog nooit zo donker west
Of 't wer altied wel weer licht"

:P

Wie had gedacht dat je ook nog inhoud had anton? 😉
Probleemeigenaar worden, verantwoordelijkheid nemen, langzaam aflossen of de schuldsanering in.
Pijnlijk gebeuren, maar een kerel blijft overeind :mrgreen:

The force is strong with this one
 
Wat een topclub toch, als nozomi-r van het eerste uur moet je er ook gewoon bij zijn Gideon, daar moet $$$ geen issue in zijn zoals iedereen al aangaf. Wel enorm k*t voor je maar the (nozomi) force is with you RatsonWalker!
 
Klote man, jaren afbetalen klinkt zeker ernstig.
hopelijk kom je er uit, maar blijf gewoon dingen doen, ipv. thuis knettergek worden.

Sterkte, en hopelijk tot de 15e.
 
bij deze schrijf ik mij in, ik was de laatste tijd niet zo veel op het forum dus vandaar nu de late reactie.
ik zie sf4 er niet bij maar dat komt wel goed.

put me in....voor alles!!!!
 
Heb van de baas hiervoor vrij gekregen,
Ik ben dus ook weer van de party
En ik neem een maatje mee,die nog geen lid is van het forum,als het mag van jullie.....
Gyruss vind ik een gave game,ik hoop dat jullie deze hebben
Groetjes en tot de 15 maart
 
hotshot123":1n0k95sn said:
Heb van de baas hiervoor vrij gekregen,
Ik ben dus ook weer van de party
En ik neem een maatje mee,die nog geen lid is van het forum,als het mag van jullie.....
Gyruss vind ik een gave game,ik hoop dat jullie deze hebben
Groetjes en tot de 15 maart

Mooi dat je d'r weer bij kunt zijn.
Ik vindt Gyruss ook een fijne kerel ;)



Oh de game... die is gruwelijk. Staat volgens mij niet in het NGC.
 
Jinxz":18egvzml said:
hotshot123":18egvzml said:
Heb van de baas hiervoor vrij gekregen,
Ik ben dus ook weer van de party
En ik neem een maatje mee,die nog geen lid is van het forum,als het mag van jullie.....
Gyruss vind ik een gave game,ik hoop dat jullie deze hebben
Groetjes en tot de 15 maart

Mooi dat je d'r weer bij kunt zijn.
Ik vindt Gyruss ook een fijne kerel ;)



Oh de game... die is gruwelijk. Staat volgens mij niet in het NGC.

60 in 1 :mrgreen:
 
hotshot123":7es21dzh said:
Heb van de baas hiervoor vrij gekregen,
Ik ben dus ook weer van de party
En ik neem een maatje mee,die nog geen lid is van het forum,als het mag van jullie.....
Gyruss vind ik een gave game,ik hoop dat jullie deze hebben
Groetjes en tot de 15 maart

Zou je aan je maat kunnen vragen zich even aan te melden en voor te stellen in off topic?
 
Is er al bedacht welke spellen gebruikt gaan worden? Kan ik gaan "trainen"...als ik niet te lui ben (komt hoogstwaarschijnlijk weer niets van).
 
Ken":gghljmec said:
hotshot123":gghljmec said:
Heb van de baas hiervoor vrij gekregen,
Ik ben dus ook weer van de party
En ik neem een maatje mee,die nog geen lid is van het forum,als het mag van jullie.....
Gyruss vind ik een gave game,ik hoop dat jullie deze hebben
Groetjes en tot de 15 maart

Zou je aan je maat kunnen vragen zich even aan te melden en voor te stellen in off topic?

komt in orde
 
Muijsch":21o6f8ta said:
Zou mijn vriend Simon dit keer weer meekunnen? Hij lijkt er erg veel zin in te hebben.

Mark -~-

Was Simon al aangemeld op het forum?
 
Back
Top