Asure
TATE Mode Pilot
sombetzki":1y1egfbu said:Yep, DeathSmiles gaat eruit en ProGear zal het zijn tot de 30e. En af en toe bij Refik langs droppen voor een potje Futari.
Vond de skills van Alex niet slecht bij de RGE moet ik zeggen. Speelde mooi potje Trigon.
Moet zeggen dat 5 min wel kort zijn. Kun je niet beter doen dat je als de 5 minuten voorbij zijn je in ieder geval wel je credit mag afmaken?
Merci! Ik ben wel redelijk in de classic (non-bullet hell) shooters zoals bijv. Blazing Star maar binnen 5 minuten zet je daar idd. geen megascore mee neer dat ik weet. (ik heb daar minimaal tot een bepaalde level voor nodig omdat het bonussysteem op een bepaalde manier werkt..)
Ik ben iig. ook van de partij!