What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event II: Out of Space!

Dat is vervelend om te horen Gideon, hopelijk is het van korte duur.

En sorry jongens, maar haal mij a.u.b. ook van de lijst. Ik ben vanwege privé omstandigheden (ziekte) helaas niet in staat volgende week te komen. :( :( :(

Maar de volgende keer ben ik er zeker weer bij. :D

@Robin, ik stuur je vandaag of morgen even een PM inzake de media streamer.
 
ckong":3s43g9kp said:
En sorry jongens, maar haal mij a.u.b. ook van de lijst. Ik ben vanwege privé omstandigheden (ziekte) helaas niet in staat volgende week te komen. :( :( :( .

Balen man, beterschap!
 
Hey wat jammer Erik! Heel veel beterschap en zullen we je anders een keer komen opzoeken in je barn?
 
Wat jammer Erik! We hebben een EPISCHE dag gepland staan. We zullen zorgen voor voldoende foto's en hopen je toch snel weer de hand te kunnen schudden. Beterschap.
 
Yaaaaauuuwwwww, count me in!
Doe niet mee met de shmups, kansloze missie voor mij.

Tot zaterdag!

Jeff. (Laptop)
 
Vriend van me (nr. 30 van de lijst) kan helaas niet i.v.m familieaangelegenheden.

Is het trouwens goed te bereiken met het openbaar vervoer? Anders moet ik even een andere auto zien te regelen. :)
 
Herrow!":qcuogh61 said:
Yaaaaauuuwwwww, count me in!
Doe niet mee met de shmups, kansloze missie voor mij.

Tot zaterdag!

Jeff. (Laptop)
Gewoon mee doen, joh. Ik zuig ook in shooters, trust me :-).
 
Aleste":3n7u4y59 said:
Is het trouwens goed te bereiken met het openbaar vervoer? Anders moet ik even een andere auto zien te regelen. :)
Ik kan je aanraden een auto te regelen, het is toch min. 20 minuten wandelen vanaf het station.
 
Aleste":3vj8c9o4 said:
Vriend van me (nr. 30 van de lijst) kan helaas niet i.v.m familieaangelegenheden.

Is het trouwens goed te bereiken met het openbaar vervoer? Anders moet ik even een andere auto zien te regelen. :)

Post anders ff uit welke richting je komt. Ik kom zelf uit Barendrecht, net onder Rotterdam en kan altijd wel iemand laten meerijden.
 
Sorry voor de dramapost, heren. Ik zat er echt even doorheen, ben inmiddels wat aan het bedaren en mezelf op zelda getrakteerd voor wat feelgood time.
Ga toch proberen er te zijn want wil het niet missen eigenlijk.
Sorry als het op aandachtsprostitutie leek, was niet de bedoeling.
Allemaal bedankt voor de steun.
 
Ratson":3lkwbzo6 said:
Sorry voor de dramapost, heren. Ik zat er echt even doorheen, ben inmiddels wat aan het bedaren en mezelf op zelda getrakteerd voor wat feelgood time.
Ga toch proberen er te zijn want wil het niet missen eigenlijk.
Sorry als het op aandachtsprostitutie leek, was niet de bedoeling.
Allemaal bedankt voor de steun.
Attn whore 8)
 
Back
Top