goatboy":la7m2aul said:
Precies, Dit gaat nergens meer over. We hebben het wel over een vette new astro cab hier, Laten we dat niet vergeten. Gewoon ophouden met zeiken nu.
Hoop dat alles gewoon doorgaat en ik binnenkort een echte cab thuis heb staan. Dan kun je daarna nog altijd verder aan je cp sleutelen mocht je dat willen. Tis uiteindelijk ook een leuke hobby of niet dan?
I roep hierbij de rest op om pleaze niet te cancellen, Ik dank u!
Helemaal mee eens! Mijn post is ook niet bedoeld om te zeiken, alleen maar om een mogelijk alternatief aan te geven. Als jullie veel vertrouwen hebben in Ronnie (wiens reputatie voor mij onbekend is, maar ik kom ook pas sinds gisteren op dit forum) dan moet de order vooral niet gecancelled worden. En voor mij is een 1 player CP ook zeker geen probleem, dan heb ik tenminste ruimte om wat dingen als een trackball en/of spinner en zo toe te voegen. Ik wil er namelijk een 'dual boot' cab van maken, dat wil zeggen de oorspronkelijke technische configuratie, maar er ook een PC met Mame op aansluiten.
Maar vooralsnog heb ik niets te willen, immers ik sta niet op de order lijst. Mijn enige hoop is dat er orders gecancelled worden, zoals th30n3 heeft gedaan.