What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

New Net City van JVS naar JAMMA

PascalP said:
Jammafier werkt hier perfect in de NNC ;)
Bij mij niet. Nadat ik de Jammafier eerst zonder game aan had gesloten leek alles ok op de kleine display.
Dus CPS2 game eraan, booten, scherp beeld en crisp geluid maar na een paar seconden ging het beeld flikkeren en kreeg ik alle kleuren van de regenboog en toen niks.
Gelukkig is niet mijn scherm kapot want met de Namco converter werkt alles als vanouds.
Doe ik iets verkeerd? Kon niks vonden op de site zelf namelijk...
 
Nope, geen idee dat ik dat nodig had want ik ben lui en lees vaak niet.
Uiteraard geen stock atm...We wachten wel weer.
 
Ja heb al contact gehad. Conclusie is Tri-Sync Helper.
Dus even geduld voor de nieuwe batch.
 
Kreeg vandaag de mail dat er weer stock is van de Tri-Sync Helper dus meteen besteld.
Hopelijk weer rammen op die cab :)
 
Is er ook iets waarmee ik RGB netjes op mijn VGA cab kan zetten? Het enige wat nodig is een soort converter van 15KZ naar 31KHz. 1080p dingen is niet nodig. Ohja en een VGA passtrough.
Gaat mij gewoon om het Jamma spul.
 
raycade said:
Is er ook iets waarmee ik RGB netjes op mijn VGA cab kan zetten? Het enige wat nodig is een soort converter van 15KZ naar 31KHz. 1080p dingen is niet nodig. Ohja en een VGA passtrough.
Gaat mij gewoon om het Jamma spul.


 
Jammafier + A1 is idd een mooie all-in-one oplossing. Denk er wel aan dat je import betaalt vanuit Noorwegen..
 
Moet alleen nog een coin button en kickharness fixen en dan is het klaar. Dan zet ik het vast in mijn cab en dan heb ik er geen omkijken meer na.
Jep Noorwegen is extra betalen idd, maar ik wist dat al ivm mijn baan :)
 
Ik heb gisteren dat multiboard uit mijn cab gehaald en mijn CvS pcb aan de Jammafier gehangen.
Nu heb ik dus precies hetzelfde probleem met het niet toe kunnen voegen van credits via de service butten. Dus dit ligt dan aan de Jammafier want met de namco converter heb ik dit probleem niet...
 
Vreemd, zal nog eens met mijn NNC en Jammafier testen, maar beide werkt hier als het goed is.
 
Blijf het raar vinden dat de Namco wel service knoppen ondersteund en de jammafier niet...
 
Back
Top