What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

new challenger's gamekamertje

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
hoihoi,
ik ben nieuw op deze forums en ik dacht dat het wel gaaf zou zijn om gelijk met de deur in huis te vallen met wat ik zelf allemaal heb verzamelt de laatste tijd.
ik woon affwiselend thuis en bij een maat.(lang verhaal) maar het komt erop neer dat het meer endeel van mijn games bij mijn maat liggen dus het lijkt wat weining.
mijn merchandise in tegenstelling niet en daar heb ik wat foto's van genomen.
enjoy! :D

soms staan er opeens spullen ergens anders tussen maar door mijn nieuwe tv moest ik wat schuiven.
BILD0007.jpg


BILD0006.jpg

posters
BILD0008.jpg

sephiroth en extra knights figures
BILD0009.jpg

mib final fantasy en sota sf previews :D
BILD0003.jpg

papo dinosaurs, clone trooper, sota variants en nog meer sf/snk en final fantasy guardian forces en play arts.
BILD0005.jpg

ik ben recent begonnen met artbooks te verzamelen, aangezien il zelf ook graag een krabbeltje maak.
BILD0014.jpg

bahamut en kratos , nog wat ff poppetjes.
BILD0025.jpg

star wars zone. ik heb echt nog veel meer maar daar ga ik niet aan beginnen :P verder nog wat guardian forces en jurassic park.
BILD0030.jpg

losse diverse figuren plus de snk reeks(alleen hiomaru moet iknog vinden.)plus NOG meer guardian forces maar dan los.
BILD0011.jpg

mijn "thuis" verzameling.
BILD0031.jpg

nu de meat van mijn verzameling SOTA STREET FIGHTER.(ja ben bijna klaar;)
BILD0039.jpg

sota sf los:
BILD0049.jpg

ken, je hebt gruwlijk gelijk Akuma rocks.(foto klopt al niet meer.)
BILD0038.jpg

final fantasy play arts.
BILD0051.jpg

mijn nieuwe tv:
BILD0007-1.jpg

en wat oude consoles compleet.
BILD0008-1.jpg


ik hoop dat jullie het wat vinden.:)
binnenkort krijg ik weer maar zat nieuws binnen en dan komt er weer een update.
als jullie meer foto's willen of iets willen weten over een item laat maar horen.

btw:omtrent die sota street fighter figuren zoek ik nog een psycho bison een paare shin akuma en een gouken.
als een van jullie die heeft (ziek? :roll: ) ben ik er bereid goed voor te betalen.

cheers :D
 
Holy shit dude! Heftige collectie! Ben alleen benieuwd wat de dames ervan vinden ;) geintje hehe

Vooral je Star Wars stuff kan ik zeker wel waarderen!
 
Gameholic":31v6czja said:
Holy shit dude! Heftige collectie! Ben alleen benieuwd wat de dames ervan vinden ;) geintje hehe

Vooral je Star Wars stuff kan ik zeker wel waarderen!

haha dat met de dames zit wel goed hoor. :)
tis altijd effe van wat the fuck, maar als je gewoon vertelt " de ene verzamelt playboy's de andere kleren en ik verzamel merchandise" dan valt het kwartje vaak wel.:P

thanks voor de comment!
 
Super gave collectie man 8) !
Ziet er allemaal erg netjes uit en mooi ingericht!
 
Respect dude !

Ziet er zeer netjes en strak uit ! Mag je trots op zijn!
 
thanks voor de comments allemaal!
en dat strak inrichten is ook wel noodzakelijk omdat het anders echt te rommelig word op mijn kamertje thuis. plus zo kan ik het maximale kwijt natuurlijk!:P
 
oef.. nee sorry maar dat boek doe ik niet snel weg. sorry!

er zijn overigens wel meerdere boeken van amano te koop maar dan alleen met vampire hunter D artwork. als je daar interesse in hebt kan ik je wel de link geven.
 
dat was wel de bedoeling maar ik had mijn ov 5 maanden te laat ingeleverd (wist ik veel) en plof boete van 350 euri op me dak :evil:
maaaaaar als ik hem nog eens tegenkom in een shop/ webstore later op het jaar dan is tie echt zo van mij! :twisted:
 
damn nice man die street fighter sota shizzle grote gedeelte heb ik ook maar niet 2x gekocht om te openen zoals bij jou.

ook welkom.
 
hehe idd sota voor de win!!
btw:gisteren gekocht.
BILD0081.jpg


en hier moet ik nog vanaf :roll:
BILD0076.jpg
 
Vette collectie! Ik zie dat de SF arcade stick goed is aangekomen? :D Was de staat een beetje wat je verwacht had of niet?
 
Chipp":lump6rhs said:
Vette collectie! Ik zie dat de SF arcade stick goed is aangekomen? :D Was de staat een beetje wat je verwacht had of niet?

haha dit vind ik gaaf!:P
hij is zekr wat ik er van verwacht had. nu alleen nog third strike en MK opnieuw masteren want ik was de controller bij veel van deze spellen gewend:s hoe dan ook ik heb echt no regrets van deze aankoop.
nog bedankt!
 
weer eens wat gehaald:

-boardgame tide of iron. aka company of heroes op je tafel :D
-chun li turqoise
-ff7 reuion tracks en doc soundtrack.
had de reuion tracks al maarja beide cd's voor een euro per stuk!!
- shunya yamashita pvc beeldje.
- mortal kombat trilogy. psx

BILD0139.jpg


moet alleen ff tjekken waar die 18' ryu blijft :?
 
`zo eindelijk weer eens een update.
moest afgelopen maanden werken en leren als een gek :S
maar afgelopen weekend was de jaarbeurs dus dat kwam mooi uit.

BILD0042.jpg


BILD0044.jpg

halo figures zijn egt te wreed.
BILD0045.jpg


overigens deze ook inmiddels ontvangen.
http://img524.imageshack.us/img524/776/dsc02381dj2.jpg
staat alleen bij mijn andere optrekje dus ik moet hem nog even bij het echte werk zetten.

en dan nu het echte werk. c.falcon custom.
1.jpg

zelf in elkaar geflanst d.m.v. een marvel legends figure en apoxy sculpt.
2.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg
 
Back
Top