ElPancho
Shmup Veteran
Bedankt voor je tip aangaande de verzekering. Will do als de tijd ooit komt. Aan mij zal het iig niet liggen: kep (met mijn broer) 2 EIII's en een Awave besteld.
Nou ja met de New Astro via Nozomi ben ik ook heel erg blij !
Het wordt mijn eerste candy. Ik heb wel een aantal dedicated woodies en ben niet opgegroeid met candy cabs (ben een jaren 80 man, Dragons Lair en Pac man ;-) maar toen ik ze voor het eerst zag: liefde op het eerste gezicht.
En een candy kan in de woonkamer, een houten cab vind ik dan al snel te groot, te donker en de art te druk.
Nogmaals: Grrreat cab ! Congrats !
Nou ja met de New Astro via Nozomi ben ik ook heel erg blij !
Het wordt mijn eerste candy. Ik heb wel een aantal dedicated woodies en ben niet opgegroeid met candy cabs (ben een jaren 80 man, Dragons Lair en Pac man ;-) maar toen ik ze voor het eerst zag: liefde op het eerste gezicht.
En een candy kan in de woonkamer, een houten cab vind ik dan al snel te groot, te donker en de art te druk.
Nogmaals: Grrreat cab ! Congrats !





