What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

<<[[ New Astro City ]]>> !!!

chrd

Credit Feeder
Met erg veel pijn in het hart, maar ik vertrek in augustus voor enkele jaren naar Canada en dit stuk Japanse arcade geschiedenis meenemen is niet echt "cost effective" gezien internationale verhuiskosten...

IMG_2065.jpg

IMG_2067.jpg

IMG_1014.jpg


* Een mooie New Astro City met schitterend scherm (zonder zichtbare burn) (gekocht van rklok in 2013).
* Een zo goed als nieuw control panel (hier op het forum gekocht). Nieuwe Seimitsu joysticks.
* Een nieuw origineel coin slot (aangezien het oude erg vergeeld was).

Locatie: Oost-Vlaanderen, Belgie.

Basisprijs: 550 euro. Voor 100 euro extra doe ik er een Stepdown converter + een Neo Geo 1 slot moederbord + een 161 in 1 Neo Geo multicart bij.

Hopelijk kan deze naar een goede thuis!
 
Hi I am very interested in your cab.
Can you tell me how are settled the potentiometer ( half of the course, quarter ? ) ?
Can you show me a pic where I can see the burn of the screen ? And tell me if the screen is the original one or it has been changed ?
When have you to be take care off the cab ? In other words when do I have to go take a look at the cab , next week or later ?
I live in France in Nancy. (approximately 450 kms...)

Waiting for your answer :-)
 
Gewoon nieuwsgierig, verkoop je de Multi-cart ook los? Ik denk dat BoneyBob wel interesse heeft :)
 
Back
Top