ruderudie
Bullet Dodger
Ik ben blij dat ik mijn cab destijds heb geïmporteerd via mensen die er veel verstand van hebben en de cab uitgebreid hebben getest en gecompleteerd. Ik heb met de staat ook geluk gehad, dat is altijd maar afwachten.
Als R.Klok eenmaal een aantal keer wat cabs heeft geïmporteerd en iemand zich hier opwerpt als tester dan komt dat vanzelf goed, kwaliteit van de cabs zal alleen maar toenemen. Wat knoppen aansluiten is echt een makkie, maak je niet te druk en neem vooral de tijd. Voordeel van een imperfecte cab is natuurlijk weer dat je er veel meer van leert om hem in orde te krijgen. Ga niet meteen denken aan monitoren opschuren zoals hier nu de trend schijnt te zijn, zorg gewoon eerst dat alles compleet is en goed draait. De rest komt later.
Als R.Klok eenmaal een aantal keer wat cabs heeft geïmporteerd en iemand zich hier opwerpt als tester dan komt dat vanzelf goed, kwaliteit van de cabs zal alleen maar toenemen. Wat knoppen aansluiten is echt een makkie, maak je niet te druk en neem vooral de tijd. Voordeel van een imperfecte cab is natuurlijk weer dat je er veel meer van leert om hem in orde te krijgen. Ga niet meteen denken aan monitoren opschuren zoals hier nu de trend schijnt te zijn, zorg gewoon eerst dat alles compleet is en goed draait. De rest komt later.