Ik ben bezig met een vriend van me om nieuwe sideart te laten drukken voor mijn New Astro City. Ik laat in eerste instantie, 1 setje maken om te kijken of het goed lukt. We verwachten uiteraard dat het wel goed komt
Als het er fatsoenlijk uitziet en ik een prijs heb zal ik het hier laten weten, mocht er interesse zijn....
Als het er fatsoenlijk uitziet en ik een prijs heb zal ik het hier laten weten, mocht er interesse zijn....

