What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

New Astro City cabs

almighty":36qmgwkd said:
Ken":36qmgwkd said:
almighty":36qmgwkd said:
En denk dat ik dan voor een Super neo candy zal gaan.
Dat zou een niet al te slimme keuze zijn, Astro boven Neo Candy any day.
De enige cabinet die ik boven een Astro zou verkiezen is een Egret III, Neo Candy etc. is gewoon van mindere kwaliteit.

Hoe duur worden de cabs eigenlijk als ik zou besluiten mee te doen?

Zou ook liever voor een Astro gaan Ken, maar volgens mij is hij hoger dan m'n ok baby en kan echt niet hoger gaan.En volgens mij was een neo candy weer beter als een ok baby
\

Een Super Neo cab is qua hoogte even groot als een New Astro hoor.
De algehele afmetingen van een Super Neo zijn bijna gelijk aan die van een Astro.

Zelf doe ik ook niet mee met de actie omdat ik al een zeer gelukkige eigenaar ben van een New Astro City cab. Ik hoop dat de actie gaat lukken, al ben ik bang dat het totaalbedrag toch wat hoger uit zal vallen dan die 400 euro. Er komen nu eenmaal bij importeren een hoop onverwachte kosten bij.

Veel succes in ieder geval met de actie!

Tot nu toe 0 mensen die interesse hebben. Misschien een verkeerd tijdstip om dit voor te stellen en moeten we het tegen de zomer nog eens proberen?

Rano had toch interesse?

Als je de cabs op een goede manier voor een goede prijs naar Nederland kan halen ben ik ook best geinteresseert, alleen zul je dan een duidelijk beeld moeten schetsen over totale kosten, manier van ophalen/bezorgen etc.etc. Zoals ik al eerder heb gezegd komt er nog behoorlijk wat bij kijken zoals je zelf ook wel gemerkt zult hebben.

Ik heb ook zeker interesse maar zoals Ken al aangeeft is er nog veel onduidelijk. Dus ik zou zeggen probeer zoveel mogelijk uit te zoeken zodat iedereen weet waar ze aan toe zijn. Dan kun je pas ja of nee zeggen imo.

Ja mijn idee was dus eerst kijken of er uberhaupt animo is voordat ik veel tijd ga stoppen in het uitzoeken. Maar ok, dan ga ik toch even een en ander uitzoeken als jullie in principe geïnteresseerd zijn. Waarschijnlijk na 18 januari, dan heb ik veel tijd. Rond die tijd komen we er op terug

Ik ben net terug van een weekje vakantie. Vandaar dat ik niet heb gereageerd. Net als Ken ben ik benieuwd naar het totale plaatje. Tot nu toe ziet het er allemaal erg goed uit. Ik ben benieuwd en nog steeds erg geinteresseerd.

Bij mij hetzelfde verhaal, ik zou graag duidelijkheid hebben over de totale kosten. Een New Astro City erbij voor 330 euro is natuurlijk geen geld.
(Alleen het overtuigen van de moeders de vrouw zal dan nog hetgene zijn wat moet gebeuren).

Mooi om te horen dat er toch genoeg interesse is, aangezien ik tegenover het belastingkantoor woon ben ik van plan gewoon even een afspraak te maken om met iemand van de afdeling douane alles te bespreken. Als dat allemaal bekend is wil ik het kostenplaatje van de haven gaan bekijken.

Allemaal dus na 18 januari waarschijnlijk. Ik ben nu ook bezig met de indoctrinatie van mijn vriendin, en vertel haar dagelijks dat een mooi klein wit kastje perfect zou staan naast de witte buffetkast. Ze schud steeds minder hard nee......

ruderudie":35xmdd8j said:
Mooi om te horen dat er toch genoeg interesse is, aangezien ik tegenover het belastingkantoor woon ben ik van plan gewoon even een afspraak te maken om met iemand van de afdeling douane alles te bespreken. Als dat allemaal bekend is wil ik het kostenplaatje van de haven gaan bekijken.

Allemaal dus na 18 januari waarschijnlijk. Ik ben nu ook bezig met de indoctrinatie van mijn vriendin, en vertel haar dagelijks dat een mooi klein wit kastje perfect zou staan naast de witte buffetkast. Ze schud steeds minder hard nee......

Die is goed..! :lol:

@Rudie: Ik heb ook wel interesse mits de prijs er redelijk uit gaat zien... ben benieuwd wanneer je het totale kosten plaatje er van hebt. Maar in principe doe ik dan mee.

hmmm, vorig jaar alle MVS en pcb bordjes de de deur uitgedaan.... ach wtf.

Iemand die mij misschien kan vertellen wat voor een systemen ernog meer in kunnen als bv: MVS, Noami en dan nog de Jamma bordjes?

Ok das mooi, maar heb je ook een paar namen van die systemen waar ik dan op zou kunnen gaan googlen? Dat zou wel fijn zijn...

Ja dat is inderdaad een optie. Ik weet dat EXC CvS2 verkoopt voor $48 voor het geval je al een Noami GD rom setup hebt, dus enkel de software.
Een hele CvS2 set, dus met alle hardware die je nodig hebt kost $370. Daarna hoef je dus enkel nog GD rom's los te kopen.

Voor diepgaande hardware vragen kun je bij Ken wel terecht denk ik met betrekking tot de Naomi.

Rudie,

Wordt het een 6 button lay out? Dan kunnen er in ieder geval Street Fighter games op gespeeld worden (daar gaat het me vooral om, omdat ik al een Neo Geo kast heb). En wordt het 1 player of 2 player?

Ik heb er eigenlijk helemaal geen ruimte voor hehe, maar je zal altijd zien dat als ik over een jaar of 2 gewoon samen ga wonen in een huis waar het wel makkelijk past dan kan ik nergens aan zo'n ding komen.

Ik heb dus voorzichtige interesse, maar het kan concrete interesse worden, maar dan laat ik je dat uiteraard weten.

Voor nu zou ik graag antwoord willen op de vragen of de kasten 6 buttons hebben en of het 2 player kasten zijn.

Is het trouwens een cab waar je achter moet staan of zitten?

Ik kan dus gewoon een CPS II bord kopen en hier Street Fighter 2 Hyper Fighting etc. op gaan spelen?

Sorry voor alle noob vragen, maar ik weet niet zoveel van arcade kasten.

Mocht je me een totaal zeer duidelijk plaatje kunnen geven van de kosten en het bezorgen / ophalen etc. dan zou mijn voorzichtige interesse misschien al snel concreet kunnen worden :-).

Dit zijn allemaal algemene vragen die niet hier thuishoren. Zoek zelf even op google of stel je vragen in een aparte topic Muzzle.

Het zijn vragen waarvan de antwoorden mij kunnen doen laten beslissen of ik mee wil doen met dit project of niet. Maargoed, ik zal wel op google zoeken.
Ik dacht namelijk op pagina 1 gelezen te hebben dat de hoeveelheid buttons nog niet zeker was etc. vandaar o.a. deze vraag in dit topic. Het is uiteraard niet mijn bedoeling om offtopic te gaan.

QUOTE:
- de schermen zijn dual sync 15/24
- buttons kan gekozen worden tussen 3,4 of 6 stuks. Over prijsverschillen omtrent de buttonkeuze heb ik het nog niet met ze gehad
- foto's komen, maar ze hadden een verkeerde file meegestuurd.

Dat bedoelde ik dus. Ik heb sowieso alleen interesse als het 6 buttons zijn, vandaar mijn vraag. Als het geen 6 buttons worden hoef ik dit topic sowieso niet meer te volgen.

Rudie ik hoor het wel als je er nog iets over kwijt wil. Ik weet ook niet zeker of het haalbaar is om mee te doen (vooral qua ruimte). Dus erg concreet is mijn interesse nog niet.

De cabinet maakt niet uit hoeveel knoppen er op zitten, dat gaat om de control panel. Maar zoals ik al zei maak even een aparte topic dan beantwoorden we al je vragen.

Back