A
Anonymous
Guest
Ah, dus hij kan ook deels uit elkaar!
Coole foto's!
Hoeveel werk is dat?
Coole foto's!
Hoeveel werk is dat?
Waar komt die voltage dan vandaan?
Bedoel hij staat inmiddels al wat uurtjes uit en de stroom is ervanaf.
sparky":2nyvwmpv said:Waar komt die voltage dan vandaan?
Idd even opletten voor de mensen die met de monitor gaan lopen sjorren..
Er blijft gedurende lange tijd een flink voltage op een monitor staan, ook na dat hij al enkele uren van de stroom verwijderd is. De plek die naar mijn weten het gevaarlijkst is: een zuignap met een dikke kabel op de monitor.
Google even op "monitor onladen" om wat meer over dit onderwerp te lezen.
pooyan":3qdbk51y said:sparky":3qdbk51y said:Waar komt die voltage dan vandaan?
Idd even opletten voor de mensen die met de monitor gaan lopen sjorren..
Er blijft gedurende lange tijd een flink voltage op een monitor staan, ook na dat hij al enkele uren van de stroom verwijderd is. De plek die naar mijn weten het gevaarlijkst is: een zuignap met een dikke kabel op de monitor.
Google even op "monitor onladen" om wat meer over dit onderwerp te lezen.
hier twee links over het ontladen van een monitor:
http://www.instantarcade.com/discharge.php
http://www.stickycarpet.com/pinx/md.html
Be careful.
Dat vermoede had ik dus ook al omdat ik hem er gewoon op deze manier uit til.sparky":2uxuqy5x said:Volgens mij is het zoals jij nu bezig bent prima Almighty. Ik heb zelf altijd een Royalvideo gehad, waarin ik op een soortgelijke manier de monitor draaide. Gewoon opletten dan kan er weining gebeuren. Ontladen is vooral nodig als je direct aan de monitor werkzaamheden moet verrichten.
Kom morgen ook nog even langsBDT":1d8f7yta said:mini meeting! hehe. Idd zo blij als een kind. Kga em wel eerst helemaal schoonmaken ook, daarna NAOMI erin zetten JEAH!(en dan eens kijken naar die DC2JAMMA connector) Is iedereen 's ochtends bij Rklok?