What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

New Astro City cabinet zijn binnen!

BDT":xyi1g8py said:
Nice!

Net gemeten en het zou in mijn auto passen... Zij het niet dat de klep ruimte bij mijn nieuwe auto 'maar' 70 cm is. Daat dus niet door het gat heen...

Ik moet ongeveer 120 KM rijden naar Apeldoorn en dan terug. Is het wel verantwoord om met klep open zo'n stuk te rijden?

Iemand ervaringen? Hoe kan je het echt goed vastzetten?

Bij mij zat de klep ook niet dicht (zie foto)en had hem met touw vastgemaakt aan de poten(cab) naar de beugels van de klep.
Op deze manier kon hij zeker niet uit de auto glijden en kon geen kant op.
Neem gewoon een deken mee en flink wat touw en dan komt het vast wel goed.En rij gewoon normaal op de snelweg.(ik kwam niet boven de 100km uit)

Nee precies, ik had ook al zoiets van 80km/u is hard genoeg dan. Ik zal nog ff kijken of ik ergens een spanband vandaan kan halen, zet ik het daarmee vast. Wat voor soort touw heb jij gebruikt?

Damn, ik heb er zin in :D Nu nog even ruimte maken in mijn gameroom. Wel allemaal foto's plaatsen he! :D

Let ook op voor regen, dus neem een zeiltje ofzo mee, maar door de snelheid en die enorme spoiler komt er wellicht geen water op de cab.
Dus zeil, tape en touw is geen luxe om mee te nemen.
Wat betreft stroom en beeldschermen. ik weet het niet, ik ben zelf gewaarschuwd, dus ik gebruik wel me tuinhandschoenen, tilt ook relaxter.
Ik ben jaloers, maar ik vind het ook cool dat dit zo goed geregeld is allemaal.
pics
pics

Morgen wordt het aardig goed weer zoals het ernaar uitziet. Dus dat is geen probleem. VInd het moeilijkste nog het 125KM rijden via de snelweg.

Vanavond iig wat tape en touw inslaan

Straks wel leuk om een topic aan te maken met alle Astro's en dan kunnen we daar alle foto's kwijt.(mijne ligt uit elkaar en wacht op de nieuwe sticks/buttons)
Ook nog druk bezig met cleanen en net klaar met de cp en de voorkant waar de speakers in zitten.(weer als nieuw 8) )
img0639xr3.jpg

img0642gz1.jpg

Wat een beetje schoonmaak werk al doet 😉

BDT":2cs20cn8 said:
Gebruik je nog een speciaal middel om schoon te maken?

Eerst verwijder ik het stof grondig en dan met een sponsje en wat ciff maak ik hem schoon.
Na dit 2 keer gedaan te hebben poets ik het op met farecla G3.(een soort pasta wat ze ook bij poetsbedrijfen gebruiken)
Dit wrijf je goed in met een witte doek en blijfen poetsen, hier haal je redelijk wat troep mee weg en hij begint weer flink te glimmen.
Heb gehoord dat nagel lak remover ook goed werkt.

img0644fl2.jpg

Ok, nou ik ga eerst ook wel de ciff behandeling doen. Daarna oppoetsen :-)

Eerst nog dat ding zijn te vervoeren!

Weet iemand trouwens waar je die stickers kunt bestellen die op de cab zitten met de text ''Astro City''

rklok":16bm5c1g said:
Beste mensen,

Goed nieuws ! :
De New Astro's zijn binnen, uitgeladen en getest !
Ze staan dus gereed voor afhalen.

Stuur ff een mailtje naar ronnie@rklok.nl om een afspraak te maken voor afhaling.

Ronnie van der Kolk / Marc Dijkstra

Ronnie, lees a.u.b. je e-mail. 😉 Heb je gisteren gemaild, maar nog niets gehoord. Had hem graag vandaag opgehaald, maar gaat niet meer lukken. Morgen? als ik wist waar de cabs staan was ik op de bonnefooi gegaan. :lol:

BDT":dgf1rewg said:
Ga jij ook morgen? Tot ziens dan. Ik haal em ook morgen op! :D

OK, misschien zie ik je wel. Ik zal mijn DC2Jamma connector meenemen, dan kun je eens zien hoe het in elkaar zit.

Relaxed. Ik ben er trouwens rond 10 uur.

Hoe pik jij em op? Ik ga em in een Seat Leon proberen te krijgen. Dan nog 125 km naar huis toe rijden...

Ik heb een Opel Signum. Hopelijk kan hij er helemaal in, maar ik hoef maar ongeveer 50 km.

Zie je.

Back