poekiepoekie
Cabinet Dweller
Wauw, mooi al die cabs. Ik zie ook dat je skies of arcadia voor de DC hebt. Mooie game, jammer dat de sequel nooit het daglicht heeft gezien.
PascalP":2z42ylnq said:Ziet er lekker uit man!
Vooral je opslag in de Neo29![]()
poekiepoekie":oigndhq8 said:Wauw, mooi al die cabs. Ik zie ook dat je skies of arcadia voor de DC hebt. Mooie game, jammer dat de sequel nooit het daglicht heeft gezien.
waiwainl":a4pw5nac said:Grandia en SoA zijn top games, heel wat uurtjes aan besteed![]()