Kaneda said:Oh en nog nooit op die japanse sites iets besteld, weet van proxy's services, maar nooit aangedurft eigenlijk
Maar sta open voor sugesties![]()
Houd er rekening mee dat deze guys leveren vanuit Andorra, en dat je dus flink mag afrekenen (invoerrechten en afhandelingskosten) zodra je het pakketje thuis ontvangt.Kaneda said:...pre-oderen bij Terrarion .....
Wombat said:Houd er rekening mee dat deze guys leveren vanuit Andorra, en dat je dus flink mag afrekenen (invoerrechten en afhandelingskosten) zodra je het pakketje thuis ontvangt.Kaneda said:...pre-oderen bij Terrarion .....
Dat is de ergste imo :lol:d said:Soms denk ik mazzel te hebben, maar komt er dan later toch nog een rekening
Ja die import taxes ja, ik zat er niet heel ver naast he?Kaneda said:KLeine update, hij is binnen en werkt geweldig, allen ja Import taxes
En de NeoCD games willen nog niet :/