What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

neogstar.com?

Status
Not open for further replies.

ruderudie

Bullet Dodger
Reaction score
0
Ik krijg van ebay de laatste week bijna dagelijks een mailtje van een zekere member die me verwijst naar zijn site; www.neogstar.com De prijzen van de producten daar zijn echt uitzonderlijk laag, ik vraag me af of er meerdere mensen zijn die dit ontvangen en of die persoon een cheater oid is. Ze ezggen zelf zo goedkoop te zijn omdat ze een groothandel zijn. Als het allemaal kuis is kun je zeker een handeltje beginnen.

digital cameras zijn niet cheap. ik denk gewoon spam! Ik neem aan dat ze legit zijn, maar dat weet je nooit natuurlijk!

Wat een bullshit zeg...

Voor niets gaat de zon op, dus het is bullshit. Een 360 Elite voor 150, dat geloof je toch zelf niet?

De inkoopprijs van de groothandel ligt bij die dingen al op zo'n 400 euro, winkels maken al nauwelijks of geen winst op hardware.

Ik ben er klaar mee, genoeg over deze wankers.

Status
Not open for further replies.
Back