What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NeoGeo Arcade stick voor PC/PS3

GP2X aanbieding.
Alleen aankomende zaterdag op het NGC 50 euro per console.
Mame en al je consoles mee voor onderweg.
Ik heb een F100 en een F200.
WIE???
 
Ik heb nog iets van 20 Metal en deathmetal cd's die ik wegdoe, moet ik die evt even meenemen voor de fans.

Ik wil er 2,- per stuk voor (en sommig nog minder).
 
Haha shit ik had 18 wheeler met dat stuur moeten kopen. Nu moet ik mijn crazy taxi spelen met een controller :(

(Nu geen geld meer)
 
Ja had dat gedaan.
Hoefde ik hem niet mee naar huis te nemen hahahaha.
Ach ik hou hem, af en toe toch wel leuk
 
Kan ik iemand nog blij maken met een 22 inch breedbeeld scherm van Philips?
1 ding, er loopt op 1/3 van het beeld rechts 1 blauwe verticale streep van 1 mm van boven naar beneden.

Gratis natuurlijk. en NGC crew heeft voorrang gezien hun inspanningen voor hun NGC.
 
Ik doe weer is wat weg, omdat ik het te weinig gebruik.
Er komen nog wat consoles aan, maar moet ik uitzoeken.
 
in 1 weekend mijn GP2X WIZ en Caanoo verkocht (caanoo geen eens op internet te koop gezet). Vanavond Ps2 en Xbox 1 toevoegen
 
Back
Top