Da Dude":15j8nijp said:Ik ben er ook nog niet uit.
Die handhelds staan er maar en ik doe er niks mee. zit dus in dubio wat te doen.
Misschien omdat ik het beu ben veel geld neer te leggen voor oude hardware die ik op een plank zet.
Waarom 5 soorten PSP's, als ik me ene al 2 jaar niet aangeraakt heb.
En na vandaag door een zaal te lopen (bonami beurs) met lui die belachelijk hoge prijzen vragen voor meuk die ze een paar jaar geleden aan de straatstenen niet kwijt konden (N-gage bijvoorbeeld).
Zelf de dealxtreame clonen zijn opeens geld waard (volgens handelaren).
Ik heb me arcade cab waar ik graag op game alleen nooit tijd voor heb.
Als ik ga gamen zit ik op me PC of 3ds. Net Borderlands 2 gekocht gezien ik 1 helemaal suf gespeeld heb.
Echt op gewacht tot die uitkwam.
Misschien moet ik de winter maar afwachten. Zitten we weer binnen hele dagen ipv buiten.
Dat ik dan weer wat oppak. Maarja je ziet het vanzelf.
Of ik ga me Pandora upgraden naar een 1 Ghz versie, en daarmee aan de slag. Heb ik alles bij me in 1 ding