What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Neo geo mvs 4 slot/Pimp the X

beau

Pattern Reader
ik heb nog een mvs 4 slot gekocht .
zo kreeg ik hem .

toen geschuurd en schoon gemaakt.

ik heb hem 3x in de grond gezet

Daarna met hooglans wit gespoten 3x.
en met de pc letter type uitgezocht en uit geprint in de folie .
folie erop geplakt en dan ga ik hem met zijde glans zwart spuiten.
en als hij droog is de folie weg halen dan is de mvs mat zwart met hooglans wit de letters .

nu een nachtje laten drogen ..

en de letters eraf morgen meer ....
 
Ziet er kick uit hoor Beau!

Als je zon MVS consolized heb je echt een bruut ding in de woonkamer staan!

Komt er ook nog iets als blanke lak overheen ofzo, of is dat niet nodig? Ik ben nooit verder gekomen dan het spuiten van men Cita, en dat zag er echt niet uit :)
 
DLX":1113b445 said:
Ziet er kick uit hoor Beau!

Als je zon MVS consolized heb je echt een bruut ding in de woonkamer staan!

Komt er ook nog iets als blanke lak overheen ofzo, of is dat niet nodig? Ik ben nooit verder gekomen dan het spuiten van men Cita, en dat zag er echt niet uit :)

dankje eddy blanke lak kan hoef niet perse is alleen als je de mvs zou schuren en dan zo laten ,
Dan kan je blanke lak doen als bescherming .
 
oke... he heb je die letters machinaal gesneden of met de hand?

Het lijkt allemaal zo makkelijk he, maar om het goed te doen is het toch andere koek.
 
ik heb op mijn werk een roland plotter staan met allemaal verschillende folie,s.
en met de pc eraan gekoppeld kan je van alles ontwerpen en dan cutten.
 
Ja ik heb ook wel eens gewerkt met die plotters, in de tijd dat PC's nog printer poorten hadden :) Gebruikte ze toen voor bestikkering van auto's enzo (volgens mij hoor)... leuk spul inderdaad!
 
op auto,s ,boten bijna alles is mogelijk dat is zeker top .
het is alleen niet goedkoop.
 
Beatmaster-P":6qdseqoc said:
Jeezus wat vet, das profi shit idd

geeft die goeie ouwe Neo's weer nieuw leven!
Thanks ouwe bef master. :mrgreen:

Jinxz":6qdseqoc said:
Heb zo'n Roland naast me staan (GX24) ;)
Ziet er vet uit Beau!
ja idd een super ding sky is the limit.
bedankt chris
straks voorzichtig de folie er af halen en kijken hoe het geworden is. :D
 
Ook deze ziet er weer cool uit! ik ga het volgende week proberen na te doen met de tips die je hebt gegeven, de spullen zijn in huis :)
 
RoOd":2xqltsy1 said:
Ook deze ziet er weer cool uit! ik ga het volgende week proberen na te doen met de tips die je hebt gegeven, de spullen zijn in huis :)

Cool man ik doe het steeds laagje voor laagje
En niet er te dicht op die 4 slot is klaar .
Dus pics volgen vanavond .

In iedergeval succes RoOd
 
hier zijn wat pics van het eindresultaat..
dit was vanochtend alles goed droog alleen nog de folie verwijderen.

en zo is hij nu nog niet helemaal 100% maar 10x beter dan het was.


 
Nice Beau! Vooral die witte vind ik lekker clean en strak. Dikke letter, mooi lettertype! Mooi werk man!
 
Mooi resultaat! Badass op waardig Neo Geo niveau.
Viel me wel op dat je de verf compleet laat drogen. Wss weet je het beter dan ik maar ik verwijder de folie altijd terwijl het nog nat is.
In 't verleden heb ik wel eens meegemaakt dat de verf over het vinyl een verbinding kreeg met de verf op de case en dat je het vervolgens een stukje los trekt.
 
Jinxz":1u78hum7 said:
Mooi resultaat! Badass op waardig Neo Geo niveau.
Viel me wel op dat je de verf compleet laat drogen. Wss weet je het beter dan ik maar ik verwijder de folie altijd terwijl het nog nat is.
In 't verleden heb ik wel eens meegemaakt dat de verf over het vinyl een verbinding kreeg met de verf op de case en dat je het vervolgens een stukje los trekt.

klopt ik heb de folie goed aan gedrukt en daarna met een scherp mesje eraf gehaald .
en je moet het zeker voorzichtig doen anders gaat zeker de verf mee.
de volgende kan ik ook anders om doen eerst cutten en dan de letters er al uit en dan heb je een soort malletje erop plakken spuiten en meteen weer af misschien wel beter .
thanks
 
Back
Top