ruderudie
Bullet Dodger
- Joined
- May 19, 2006
- Messages
- 1,581
- Reaction score
- 0
Na veel spijt omdat ik mijn Top Loader heb verkocht vorig jaar, heb ik mezelf een Front Loader gegund. Veel van jullie zullen wel zeggen dat het een zinloze aankoop is als je ook een cab en een CMVS hebt en dat de laadtijd killing is, maar ik heb het er allemaal voor over en ik ben een Neo nut. De muziek is nog altijd 100x beter dan op een cab of de CMVS, het cd geluid over de surround set heb ik echt gemist. Laadtijd is er weinig want ik speel vooral shooters en oudere fighters. Bovendien is het ook nog eens de meest badass looking console ooit uitgebracht, dus ik ben weer helemaal gelukkig.





