Gameholic":gw4t4n4z said:HAHAHAH LOL !
Bijna net zo erg als deze gast:
LMAO
almighty":23v7hoot said:Deze is niet echt grapig maar als de gozer z'n scheur lostrekt.... :lol:
DNL":3qdlqtb7 said:Ahahahaha! Ik weet wie dat is, wat een gekke vent :lol:
Gameholic":mgix72jp said:almighty":mgix72jp said:Deze is niet echt grapig maar als de gozer z'n scheur lostrekt.... :lol:
Deze gast is ook echt te triest zeg..
Of deze harrie:
http://www.youtube.com/watch?v=EzmEXGj5 ... re=related
Ik snap het niet hoor![]()
R2-2D":2z1e8vy0 said::shock: :shock: :roll: :shock:
Peet1979":xw5zq4sz said:Ik heb ooit nog een neo game gekocht van Rot (kerel uit het eerste filmpje)en het is een zeer vriendelijk, behulpzame kerel.
Beetje vreemd maar zeer vriendelijke gast !