What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Neo Geo AES/NGH console BOXED

ruderudie

Bullet Dodger
Joined
May 19, 2006
Messages
1,581
Reaction score
0
Ondanks dat de aanblik van een homecart 10x zo veel voldoening geeft als een MVS cart blijkt de NGH toch een beetje overbodig naast de consolized MVS. Daarom zoekt hij nu een nieuw baasje, om te voorkomen dat hij zijn tijd uit moet zitten bij mij in de kast. Alles ziet er nog zeer netjes uit.

Wat nog rest:
- Blues journey (klein scheurtje in het hoekje. verder bijna nooit gebruikt)
- Fatal Fury 2 JAP (veel gebruikssporen; veel gebruikt)
- fatal fury special JAP (kan ik zo snel niet vinden maar foto's volgen later)
- scart kabel.

De Neo is volledig origineel, geen mods. Ik heb een vaste prijs in gedachten:

200 EURO.

Ik ben van plan de Neo een tijdje op Nozomi te laten staan, na een of twee weken zet ik hem waarschijnlijk op ebay. Hier wat foto's:

DSC02653.jpg

DSC02645.jpg

DSC02650.jpg

DSC02648.jpg
 
Zonde Rudie maar ik kan je wel begrijpen.
Wou je eerst nog een pm sturen maar denk dat ik er net zo over ga denken als jou.
 
Ja ik weet het, maar ik ben niet echt meer van plan om AES games aan te schaffen, al is dat nu wel steeds aantrekkelijker aan het worden. Feit is dat ik meer gamer ben dan collector en dan is MVS toch the way to go. De AES blijft wel een sexy apparaat en de carts zijn echt 10x zo begerenswaardig dan een MVS cart.

Ik hoop dat ik iemand kan vinden die net in-to Neo Geo is, dit is dan een ideaal starterspakket. Vind ik niemand houd ik hem toch gewoon zelf, al vind ik het jammer dat hij dan in de kast moet doorbrengen. Kopen dus!!!! Gun hem zijn speeltijd!!
 
effe off-topic @ Rudie: hoe is het afgelopen met het 1-slots MVS board die je (ondervoorbehoud) gekocht had? Ik kon hem toen niet testen en jij ook niet omdat je in een verhuizing ofzo wat vast zat..... was benieuwd.
 
Ik heb die 1-slots destijds nog getest en vervolgens een aantal maanden later toch maar weer doorverkocht aan iemand die een supergun had en dolgraag een neo board wilde. Weer iemand blij gemaakt en ik heb er 2 tientjes op verdient uiteindelijk. Toch weer iemand blij gemaakt en weer een SNK broerder erbij.
 
OK jongens maandag gaat ie op ebay. Ik zet hem daar ook gewoon op 225 beginprijs, dus ik hoop dat er nog iemand is die de NGH een warm hart toedraagt.
 
Geef is een foto van de doos Rudie en zoek je nog stuff?
 
ruderudie":2fed06d3 said:
Ik heb die 1-slots destijds nog getest en vervolgens een aantal maanden later toch maar weer doorverkocht aan iemand die een supergun had en dolgraag een neo board wilde. Weer iemand blij gemaakt en ik heb er 2 tientjes op verdient uiteindelijk. Toch weer iemand blij gemaakt en weer een SNK broerder erbij.

dan hebben we er allebij 2 tientjes op verdient ... en een gelukkige neo-geo user erbij..
 
Slechte timing denk ik rudie in de decembermaanden...
 
Ja ik denk ook dat het niet helemaal ideaal getimed was. Zet hem nu even zolang op marktplaats, dat kost wel veel ergernis maar dan staat ie toch ergens. Een veiling beginnen op 0,- op dit moment op ebay lijkt me niet erg verstandig...

Voor de nozomi leden: Vaste prijs nu eenmalig verlaagd tot een mooi rond bedrag ;)
 
Back
Top