What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Need for Speed Arcade Racer project! *verkocht*

Status
Not open for further replies.

Psykick

Loop Survivor
Even een copy/paste van MP hieronder. Nozomi heeft natuurlijk mijn voorkeur. Is echt best een vet project, maar ik heb het echt te druk. Zit een Happ stuur in, dus een aganyte mod zoals Pascal zijn van heeft kan prima. PC met de game zit er ook bij :)

Voor €150,- mag je hem komen ophalen

Voor de hobbyist een zeer leuk project. Het gaat om een NFS arcadekast waar bijna alle onderdelen bijzitten.

Wat in ieder geval mist is het scherm, maar daar kan je elke LCD/Plasma TV in zetten, omdat het signaal een 31kHz VGA signaal is.

Voor de rest kan je er ook natuurlijk een Custom PS3/4, Xbox of PC racer van maken. Je hebt dan wel een hele gave basis om mee te werken.

20141125_213205_zpsvwe22cbb.jpg

20141125_213215_zpsmuqspkie.jpg

20141125_213239_zpsnufdeyxu.jpg

Has, zit voor dat geld de originele game er ook bij? Of gaat het echt om de kast + internals?

zo, ook goedemorgen. Moest het na je post nog 2 keer teruglezen voordat ik het zag :mrgreen:

Cageman":h981d229 said:
zo, ook goedemorgen. Moest het na je post nog 2 keer teruglezen voordat ik het zag :mrgreen:

Haha, was ook wel een beetje verstopt idd :D

@Anton, er hoort een vrij groot scherm in, ik denk 38" CRT, maar hij is volgens mij ideaal voor een 37" lcd etc.

Het is echt dat ik de tijd niet heb, maar ik had hier graag een vet project van gemaakt.

Super prijs hoor. Jammer dat ik er de plaats momenteel niet voor heb.

Dit lijkt me idd 100% een goede basis voor een klein projectje :D

Heb je btw een linkje ofzo naar de originele game die erbij zit?
Kan helemaal niks vinden als k Google, t is allemaal need for speed underground etc.

Ik heb die game wel eens gespeeld, en heeft echt een NFS undergound look en feel. Ik kon hem zeker waarderen.

Hoeft er alleen een scherm in en klaar, of is er meer wat moet gebeuren dan?

Het belangrijkste is een scherm, voor de rest is het vooral de feedback en de controls goed werkend krijgen op de game. Het is wat uitzoekwerk, maar ik denk dat het zeker te doen is.

Status
Not open for further replies.
Back