What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Naomi Universal chopdown inkoopactie! UPDATE!!

Status
Not open for further replies.
Komen uit een de scene, arcade uit buitenland geloof ik, maar in prima staat! Ik weet ondertussen ook welke game sje erbij kunt krijgen nl. ;

- Virtua NBA
- Virtua Striker 2 2000
- Virtua Tennis

Voor 700 Euro all in en in prima werkende staat, dit is echt een goed prijs voor een cleane Naomi met moederboard en monitor zonder burn in.
Er zijn er 6 te verdelen, waarvan ik er eentje neem, dus er blijven er 5 over.

Voor de freaks onder ons zijn ze ook te leveren met een vette Triforce moederboard en Virtua Striker 2002, export versie moederboard, blijkt alles te spelen.
Voor 900 Euro!! Dit is ook echt een topprijs, de Triforce alleen kost al 300 Euro!!

Ik had al ( halve ) reserveringen staan voor

- Goatboy
- Elpancho

Dus als het goed is zijn er dan nog 3 over ;)
 
Het feit wil dat bijna alle Naomi's uit de scene burn-in verschijnselen hebben omdat de games bijna nooit verwisseld worden. Het zou echt een klein wonder zijn als al deze naomi's een perfect scherm hebben. Ben dus een beetje cynisch.

Het triforce systeem heeft helaas niet zoveel games voortgebracht dus is alleen voor de echte liefhebbers zoals je zelf al zei. En alles te spelen met export bios zei je. Je bedoeld dus denk ik alleen de triforce gd-roms.

Ook de prijs, Als het om een Net City UR uit 2004 met tri-sync zou gaan dan ok.

Haal mij maar van de lijst dude! ;)
 
goatboy":2qh9459v said:
Het feit wil dat bijna alle Naomi's uit de scene burn-in verschijnselen hebben omdat de games bijna nooit verwisseld worden. Het zou echt een klein wonder zijn als al deze naomi's een perfect scherm hebben. Ben dus een beetje cynisch.

Het triforce systeem heeft helaas niet zoveel games voortgebracht dus is alleen voor de echte liefhebbers zoals je zelf al zei. En alles te spelen met export bios zei je. Je bedoeld dus denk ik alleen de triforce gd-roms.

Ook de prijs, Als het om een Net City UR uit 2004 met tri-sync zou gaan dan ok.

Haal mij maar van de lijst dude! ;)

Dat klopt Henk van die Triforce games, ik weet dat het niet veel games zijn, maar desalniettemin voor de Virtua Striker fan wel degelijk zeer interessant.
Mochten de screens geen burn in hebben is het een hele goede prijs, maar echt dus afhankelijk van de staat van de cabs. Dat maakt een groot verschil, I know.

Wel moet ik zeggen dat een Net City uit 2004 niet een eerlijke vergelijking is en bijna onmogelijk te krijgen is. Als je er eentje wilt zit je tegen de 1500 Euro aan te hikken, dus we moeten geen appels met peren vergelijken. Btw kan ik deze wel krijgen met de Japan deal binnenkort, dus voor de right price laat ik er eentje voor je meekomen ;)

Anyway, points taken en ik haal je van de lijst, dus er zijn er dan nog 4 over hehe... ;)
 
Klopt, Een Net City vergelijking is niet redelijk. Maar er zijn nog steeds splinternieuwe of z.g.a.n. uni cabs te vinden in europa dus wie weet. Mocht dat zo zijn dan meld ik me weer aan. :P
 
Nou afgelopen zondag op pad gegaan om de 6 kasten op te halen, ik kan je vertellen dat het me een dagje wel was met ups en downs!
Daar aangekomen werd ik geconfronteerd met idd 6 Naomi universals maar onze mening over een kast in goede staat was toch ietwat anders hehe.
Na heel veel touwtrekkerij en gevogel heb ik het voor elkaar gekregen om drie mooie exemplaren mee te nemen. Er waren dus monitoren met heftige burn in en dat kon ik gewoon niet meenemen, de exemplaren die ik heb meegenomen zijn technish helemaal perfect, ze hebben alleen nog wel burn in, maar dat is echt zeer licht en enkel aan de rechteronderkant, wat niet te zien is zodra er beeld is. Ook wanneer er geen beeld is of als het een wit scherm is, valt het echt niet op, maar ja burn in is burn in, maar daar blijk je dus met de Naomi uni's bijna niet onderuit te komen.


Anyway ik heb ze dus nu staan en zou ze zo kunnen verkopen, maar dat ga ik niet doen, ik ga ze compleet refurbishen. Dat houdt in dat op korte termijn ze worden gechopt en opnieuw worden gespoten. Op die manier kan ik ze veel makkelijker in de markt zetten en ben ik ze hopelijk heel snel kwijt. Ik ga er dus maar 2 verkopen en hou er eentje zelf.

Ik ga deze 2 cabs 2 weken lang op Nozomi te koop aanbieden en mocht er geen aanmelding komen, dan zet ik ze op Otaku en Triggerzone.

De prijs voor een compleet gerefurbishte cab is 1099 Euro, daar zit dus bij de chop, compleet nieuwe paintjob, nieuwe sticks en buttons, nieuwe sidestickers! Let op er zit dan geen Naomi board bij, dit drukt iets te veel op de kosten en zo kan ik de prijs ook aantrekkelijk houden. Hij kan er tegen meerprijs van 100 Euro met game alsnog in!

Nou ik hoor wel hoe of wat, er kan trouwens ook altijd custom dingen bij worden gedaan tegen meerpijs en is ten alle tijde beter als ik dat van te voren weet ;)

Hasan
 
Leuk te horen dat je toch nog 3 goede exemplaren hebt kunnen scoren. En de burn-in valt reuze dus wat wil je nog meer. Als verder de plastics en panel helemaal intact en sigaret burn-vrij zijn heb je wel geluk. Om 1 of andere reden worden Naomi's vaak helemaal gesloopt en als asbak gebruikt. Vooral als ze uit de voetbalkantine komen. Maar het feit dat je ze toch eerst gaat refurben en spuiten is dit geen topic meer.

Laat je ze gewoon in Uni stijl of wordt het Net City of New Net City?

Ik doe mijn eerste chop in oranje Net City stijl. Als ik binnenkort de mijne ge-chopped en ge-restyled heb post ik ook wel wat pics. :) Ben benieuwd.
 
goatboy":2db3zdku said:
Leuk te horen dat je toch nog 3 goede exemplaren hebt kunnen scoren. En de burn-in valt reuze dus wat wil je nog meer. Als verder de plastics en panel helemaal intact en sigaret burn-vrij zijn heb je wel geluk. Om 1 of andere reden worden Naomi's vaak helemaal gesloopt en als asbak gebruikt. Vooral als ze uit de voetbalkantine komen. Maar het feit dat je ze toch eerst gaat refurben en spuiten is dit geen topic meer.

Laat je ze gewoon in Uni stijl of wordt het Net City of New Net City?

Ik doe mijn eerste chop in oranje Net City stijl. Als ik binnenkort de mijne ge-chopped en ge-restyled heb post ik ook wel wat pics. :) Ben benieuwd.

Ik weet nog niet Henk, maar ik denk zelf de NNC stijl en wie weet wel een eigen stijl á la Astro ( die nog steeds niet af is ) Ik ben alleen bang dat ik ze straks te vet vind en ze niet weg wil doen hehehe...

Ik ben ook benieuwd naar jou project, hou ons op de hoogte!

Deze topic kan idd op slot, zal binnekort een andere openen met de kasten als ze aantoonbaar zijn ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top