Psykick
Loop Survivor
- Joined
- Sep 29, 2005
- Messages
- 3,584
- Reaction score
- 0
Komen uit een de scene, arcade uit buitenland geloof ik, maar in prima staat! Ik weet ondertussen ook welke game sje erbij kunt krijgen nl. ;
- Virtua NBA
- Virtua Striker 2 2000
- Virtua Tennis
Voor 700 Euro all in en in prima werkende staat, dit is echt een goed prijs voor een cleane Naomi met moederboard en monitor zonder burn in.
Er zijn er 6 te verdelen, waarvan ik er eentje neem, dus er blijven er 5 over.
Voor de freaks onder ons zijn ze ook te leveren met een vette Triforce moederboard en Virtua Striker 2002, export versie moederboard, blijkt alles te spelen.
Voor 900 Euro!! Dit is ook echt een topprijs, de Triforce alleen kost al 300 Euro!!
Ik had al ( halve ) reserveringen staan voor
- Goatboy
- Elpancho
Dus als het goed is zijn er dan nog 3 over
- Virtua NBA
- Virtua Striker 2 2000
- Virtua Tennis
Voor 700 Euro all in en in prima werkende staat, dit is echt een goed prijs voor een cleane Naomi met moederboard en monitor zonder burn in.
Er zijn er 6 te verdelen, waarvan ik er eentje neem, dus er blijven er 5 over.
Voor de freaks onder ons zijn ze ook te leveren met een vette Triforce moederboard en Virtua Striker 2002, export versie moederboard, blijkt alles te spelen.
Voor 900 Euro!! Dit is ook echt een topprijs, de Triforce alleen kost al 300 Euro!!
Ik had al ( halve ) reserveringen staan voor
- Goatboy
- Elpancho
Dus als het goed is zijn er dan nog 3 over