What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Naomi Universal cabinet in mi casa

Status
Not open for further replies.

Ken

High Score Hunter
Met dank aan forumlid Jontra de nieuwe aanwinst. Er zat vooral bij de panel overblijfselen van tape wat er ooit op had gezeten. Na grondig cleanen, het veranderen van de marquee (komt nog Border Down marquee in later) en het aanbrengen van een Blast City panel ziet het er toch weer wat beter uit. De Naomi panel zit nu even op de vertical cabinet, maar deze wordt van de week vervangen door een Astro City panel met 2 players en 3 buttons, met dank aan forumlid Jeston die deze nog had liggen.
Before cleaning
DSC_0167.jpg
After cleaning
DSC_0171.jpg
Vierde lid van de familie
DSC_0169.jpg

Wat een degelijke schoonmaakbeurt al niet kan doen.

Congrats met de nieuwste telg in de familie :)

Gameholic":15driu3v said:
Wat een degelijke schoonmaakbeurt al niet kan doen.

Congrats met de nieuwste telg in de familie :)

I second that :)
Erg mooi! 8)

Ken heeft toch wel de mooiste gameroom van Nederland, veel plezier met je nieuwe cab.

Niet alle gamerooms van Nederland staan op internet he 8) ik ken genoeg mensen die ook een behoorlijk zieke room hebben maar deze gewoon niet ergens hebben staan op internet.

Super man!
Luxe probleem.
hmmmm welk spel op welke kast ga ik nu ff spelen. :P

Hey welke cleaning spul gebruik jij! :shock:
Dat spul wil ik ook!
Ff cleanen en je gaat van een 3 button naomi pannel naar een 6 button blast city panel.
Goed spul man!
lol

:D

R2-2D":12x1e8ed said:
Tof man,
Ga je 'm nog in stukken zagen om er een sitdown van te maken ?

Dat zou erg zonde zijn lijkt me :lol:

Ik vind sitdown mooier maar das een questie van smaak.
Als ik 3 sitdow cabs zou hebben zou ik de deze gewoon zo laten

Ik heb gezien hoe iemand er inderdaad sit downs van maakt, maar dit lijkt me geen goed plan. Het spul wat ik heb gebruikt kun je bij iedere drogist halen, het is om stickers mee te verwijderen, bruin potje a 2 euro 30 ongeveer.

Alleen als Legztec zijn custom cab meesleept ;)
Zo groot is ie niet Legzmeister.

Dat zou erg vet zijn, ben nu ook bezig met een AW te zoeken.
Heb nog wel het een en ander om te ruilen dus mochten jullie iets weten met NGBC let me know.

Haha klopt ;)

De BBQ staat gepland rond juni/begin juli. Maar daar wordt nog een mini-site voor opgericht bij segaonline.nl .. Dus meer info volgt :) Daarna maar eens een keer bij Ken langsgaan

Status
Not open for further replies.
Back