ElPancho
Shmup Veteran
Naomi-noob als ik ben en gezien de meeste info die ik kan vinden uitgaat van een Capcom i/o, dacht ik ....vraag het ff hier ....
Heb een Sega i/o en daar zitten 2 verschillende usb poorten opp. Welke van de 2 (of allebei?) verbind ik met het Naomi 1 mobo?
En .... vga is vast gewoon: vga i/o -=> vga mobo
Thanks (kan alle hulp gebruiken, hik al een tijdje tegen deze hook-up aan)
Heb een Sega i/o en daar zitten 2 verschillende usb poorten opp. Welke van de 2 (of allebei?) verbind ik met het Naomi 1 mobo?
En .... vga is vast gewoon: vga i/o -=> vga mobo
Thanks (kan alle hulp gebruiken, hik al een tijdje tegen deze hook-up aan)