What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Naomi project cab

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Bump en edit, te koop Naomi chopped project cab. Perect om een PC in te gooien :) Kast is leeg, alleen een stroomkabel en VGA kabel van de monitor aanwezig. Er missen een paar schroefjes die dolgedraaid waren, voor de rest compleet. Dit is in principe dezelfde cab als cotje zn project. Op te halen in Hengelo (ov). Pijs 250,-!

cab1.jpg

7.jpg

5.jpg
 
Kijk perfect! Voor 225 euro bij elkaar dus een Naomi met een fantastisch scherm, in plaats van de ingebrandde troep die er 9 van 10 keer in zit. Sla uw slag hehe ;)
 
Hoe diep is het scherm?
Zou die in mijn Sega New Astro City passen?
kan die ook op 15Khz voor me jammagames?
 
Nope dit is 31k only, dus GEEN low-res. Alleen 640*480 (en hoger ondersteunt ie ook overigens).
 
Wat bedoel je met: Beetje compressie boven en onder
Buiten VGA nog andere aansluitingen?
En kan die ook verticaal staan zoals die nu op de foto staat of moet er dan toch een behuizing omheen.
 
Bump, naomi project cab added. Monitor + project cab voor 250! Iets meer dan hassan vroeg, maar deze is chopped en zit stick/buttons bij ;)
 
Jammer, maar heb net 2 week geleden een Naomi gekocht... Anders had ik er zeker nog wel belang bij gehad...
 
Haha precies. Zolang mn schuur nog niet weg is staat ie nog droog maar tis zo jammer als het een veredelde vogelvoer standaard wordt he ;)
 
Back
Top