Trailblazer
1CC Aspirant
Hi,
Was gisteren de Naomi GD rom plus dimm board aant afkoppelen om een rom board te plaatsen. Had daarbij ook de voeding van de GD rom afgehaald. Het rom board startte vervolgens alleen nog op zonder geluid.
Doe ik de voeding weer in de GD rom, dan werkt het geluid van de rom game wel. Is dat vaag of wat? Iemand een idee hoe dit kan? Ligt het misschien aan het feit dat de hoofdvoeding wordt verdeeld waarbij ook beetje juice nodig is voor de GD ROM? Dat het systeem dus te weinig power heeft voor de rom setup? Of dat er spanning moet zijn over de gehele voedingskabel om het rom board te draaien?
Geen big problemo verder allleen wil ik liever niet luisteren naar een draaiende GD rom speler als ik een rom game speel...
Was gisteren de Naomi GD rom plus dimm board aant afkoppelen om een rom board te plaatsen. Had daarbij ook de voeding van de GD rom afgehaald. Het rom board startte vervolgens alleen nog op zonder geluid.
Doe ik de voeding weer in de GD rom, dan werkt het geluid van de rom game wel. Is dat vaag of wat? Iemand een idee hoe dit kan? Ligt het misschien aan het feit dat de hoofdvoeding wordt verdeeld waarbij ook beetje juice nodig is voor de GD ROM? Dat het systeem dus te weinig power heeft voor de rom setup? Of dat er spanning moet zijn over de gehele voedingskabel om het rom board te draaien?
Geen big problemo verder allleen wil ik liever niet luisteren naar een draaiende GD rom speler als ik een rom game speel...

