ruderudie
Bullet Dodger
Beste arcademinnende forumleden,
Ik heb zojuist mijn dreamcast weer even aangekoppeld en het blijft toch de vetste console ooit. Die shit wil ik op een cab spelen!!! Op internet stuitte ik echter op het volgende:
Mijn favoriet CvsS 2 is zowat de enige game die op Naomi GD is uitgebracht, en de rest allemaal op ROM. Daar zitten nog meer favorieten tussen natuurlijk, maar is dit niet te omzeilen of kan dit simultaan aangesloten worden?
Als iemand me iets meer over dit onderscheid kan vertellen graag, ook ben ik beniewd naar de verschillen in prijsindicatie van zowel het board als de games.
Op killercabs heb ik overigens een dude gezien die zijn DC op zijn cab had aangesloten, volgens hem een fluitje van een cent. Is dat zo? Als mensen daar iets meer over weten hoor ik het ook graag!!
Ik heb zojuist mijn dreamcast weer even aangekoppeld en het blijft toch de vetste console ooit. Die shit wil ik op een cab spelen!!! Op internet stuitte ik echter op het volgende:
Mijn favoriet CvsS 2 is zowat de enige game die op Naomi GD is uitgebracht, en de rest allemaal op ROM. Daar zitten nog meer favorieten tussen natuurlijk, maar is dit niet te omzeilen of kan dit simultaan aangesloten worden?
Als iemand me iets meer over dit onderscheid kan vertellen graag, ook ben ik beniewd naar de verschillen in prijsindicatie van zowel het board als de games.
Op killercabs heb ik overigens een dude gezien die zijn DC op zijn cab had aangesloten, volgens hem een fluitje van een cent. Is dat zo? Als mensen daar iets meer over weten hoor ik het ook graag!!