What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Namco Cyberlead

Status
Not open for further replies.

cageman

Administrator
Staff member
Te koop, Namco Cyberlead.

Ja, heeft hier eerder gestaan, maar hij heeft nu een 15/24k Sega MS9 monitor en een nieuwe Sanwa stick.

Monitor geeft een prachtig plaatje, cab is verder helemaal in orde en in zeer nette staat. Veel candy voor weinig geld: 450 euro.

Voor 500 euro gooi ik er een Tekken 2 PCB in.

35s4hruh.jpg


xNRmj5ah.jpg


gAQzsxIh.jpg


KNVAskfh.jpg
 
Snap ik maar het was wat verwarrend i.v.m. die Tekken 2 PCB, die is JAMMA. (Dacht ik)

Succes met de verkoop! Voor deze prijs moet het denk ik wel lukken :P
 
Je hebt helemaal gelijk. Als het goed is heb ik ook Tekken Tag Tournament 2 nog liggen die ik in de deal kan doen. Moet die even opsnorren :)
 
Ok, mooie paasdeal: Ik kan Tekken tag 2 niet vinden, dus doe ik er voor die 500 euro een System 246 met Tekken 4 in. Het moet niet gekker worden :)
 
Dat is leuke kast!
Kan je btw zelf bepalen wat er op de dot matrix (?) scherm boven wordt weergegeven?
Bij mij helaas nu ook ruimte tekort :(
 
Akuma2000":3jcz2noj said:
Dat is leuke kast!
Kan je btw zelf bepalen wat er op de dot matrix (?) scherm boven wordt weergegeven?
Bij mij helaas nu ook ruimte tekort :(



Voornamelijk namco games , maar zeker bruut... Sorry voor de bump :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top