OneEye
Arcade Local

Hallo allen,
sinds kort heb ik een probleempje met mijn NAC monitor.
Hopelijk is het een beetje duidelijk te zien in bovenstaande foto's (NeoGeo testbeeld).
Helemaal rechts is het scherm 'ingedeukt' . De rest van het scherm is prima alligned , maar aan de rechterkant is het grid niet meer vierkant.
Ik heb geen idee wanneer dit gebeurt is. Kan het gekomen zijn doordat ik teveel 'gespeeld' heb met de monitor instellingen? Het is behoorlijk irritant als je erop gaat letten. Vooral bij een side scroller .
Heeft iemand een idee of dit nog te fixen is, of is het beter hier vanaf te blijven voordat het nog erger wordt?
Groet,
Maycel