What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

MVS Neo SC19-4 probleem?? IS DUS HET MVS BOARD!!

moet je wel goed oppassen dat de banen (traces) niet aan je soldeerbout blijven plakken, dan ben je nog verder van huis. Ervaringsdeskundige aan het woord hier :(
 
dexx":1qpl8mqy said:
Heb je er wel glansspoelmiddel in gedaan, dan gaat hij namelijk echt lekker glimmen. :lol: :lol:

yep, heb begrepen dat het er STANDAARD inzit :lol:
hij glimt heel MOOI ;) ik zal er nog een foto van maken.. 2e cam van m,n pa is nu leeg.. hheeee shit.. :(

Whahahahaha ongelooflijk.... LOL Bedankt voor deze brulactie od vroege zondagmorgen hahaha.
 
trailblazer800":3etrhom8 said:
dexx":3etrhom8 said:
Heb je er wel glansspoelmiddel in gedaan, dan gaat hij namelijk echt lekker glimmen. :lol: :lol:

yep, heb begrepen dat het er STANDAARD inzit :lol:
hij glimt heel MOOI ;) ik zal er nog een foto van maken.. 2e cam van m,n pa is nu leeg.. hheeee shit.. :(

Whahahahaha ongelooflijk.... LOL Bedankt voor deze brulactie od vroege zondagmorgen hahaha.

hehe, maar nu komt het... board weer in elkaar gezet.. effe een potje neo turfmasters.. bij HOLE 3... crash.. :S ja en hij is nu niet vies meer.. CONCLUSIE!!!?? (vul maar in ;) )
 
Conclusie is dat je nu een pm moet sturen naar Hasan die mooi gespoten 2 en 4 slotters heeft liggen voor een Nozomi prijsje?? Die hoef je niet eens te wassen!
 
ruderudie":2pl0hx60 said:
Conclusie is dat je nu een pm moet sturen naar Hasan die mooi gespoten 2 en 4 slotters heeft liggen voor een Nozomi prijsje?? Die hoef je niet eens te wassen!

yep.. heb je gelijk in.. dat bordje is een echt twijfel geval..
heb nou vandaag nonstop neo turmasters gespeeld.. heb EXPRES een andere modus gedaan, geen enkele crash gehad.. deed nadat ik het zat was effe weer de normale modes.. en na 3 rondes :shock: je weet wel ..
en metal slug deed het ook goed, maar goed.. ik ga PMen :P
 
Psykick":1qeggvpm said:
Nou eens goed laten drogen en laat ons maar weten wat het resultaat straks is. Als er btw banen zijn die niet helemaal lekker zijn naar je idee moet je gewoon de 2 punten waartussen de breuk zit aan elkaar solderen. Nou ik ben benieuwd, heb het zelf nooit gedaan, maar jij leek me wel een goed proefkonijn hahahahaha.....grapje, gaat allemaal goedkomen ;)

ik had jouw tekst ook geeneens goed gelezen :lol:
ik heb em al eens aan elkaar gesoldeerd, maar dan doet ie helemaal NIKS meer.. :(
 
deze topic is klaar :)
een ander 4 slot bordje komt eraan.. er mag een slotje op ;)
bedankt voor de hulp allemaal.
 
Back
Top