General Wong
Combo Keeper
Ik heb een pittig probleempje met mijn arcade kast. Nu ja, niet met mijn arcade kast, aangezien Jamma games het allemaal prima doen. Als ik echter mijn MVS moederboard erop aansluit, dan krijg ik bij een groot aantal games strepen, zoals op onderstaande foto's zichtbaar is. Bij sommige games is het nauwelijks zichtbaar, zoals bij Blazing Star, maar bij beat 'em ups is het zwaar irritant. Ik heb vandaag alle aansluitingen op het mobo met 70% alcohol schoongemaakt, maar dit heeft niet of nauwelijks geholpen. Na een keer of 5 dit gedaan te hebben ben ik vervolgens aan de gang gegaan met de stofzuiger. Ik ben hier persoonlijk geen fan van ben, maar weet het voor de rest ook niet echt meer. Tot mijn grote spijt mocht ook dit niet baten. Ik zou graag horen of jullie nog andere mogelijkheden zien waarmee ik dit moederboard kan redden. Nog even voor de duidelijkheid, ook nieuwe kits geven dit probleem en Jamma games (waarbij de mobo dus niet gebruikt wordt) doen dit niet. Alvast bedankt voor de reacties
.
edit- ohja, heb ookal een kwastje geprobeert. Werkte helaas ook niet.
edit- ohja, heb ookal een kwastje geprobeert. Werkte helaas ook niet.