Rano
TATE Mode Pilot
- Joined
- Aug 9, 2005
- Messages
- 588
- Reaction score
- 0
Ik heb de CD "Discovery" van Daft Punk gekocht. Een van de beste CD's die ik ooit geluisterd heb. Vooral het nummer Superheroes vind ik vet.
1. Daft Punk - One More Time
2. Daft Punk - Aerodynamic
3. Daft Punk - Digital Love
4. Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger
5. Daft Punk - Crescendolls
6. Daft Punk - Nightvision
7. Daft Punk - Superheroes
8. Daft Punk - High Life
9. Daft Punk - Something About Us
10. Daft Punk - Voyager
11. Daft Punk - Veridis Quo
12. Daft Punk - Short Circuit
13. Daft Punk - Face To Face
14. Daft Punk - Too Long
1. Daft Punk - One More Time
2. Daft Punk - Aerodynamic
3. Daft Punk - Digital Love
4. Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger
5. Daft Punk - Crescendolls
6. Daft Punk - Nightvision
7. Daft Punk - Superheroes
8. Daft Punk - High Life
9. Daft Punk - Something About Us
10. Daft Punk - Voyager
11. Daft Punk - Veridis Quo
12. Daft Punk - Short Circuit
13. Daft Punk - Face To Face
14. Daft Punk - Too Long