What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mushihimesama HD (JP XBOX 360, 24 mei 2012)

joeks

TATE Mode Pilot
Misschien weten jullie het al, maar zag er geen topic over dus open ik er maar een.

Mushihimesama komt dus naar de Japanse XBOX 360.
Releasedatum 24 mei 2012.

Gamemodi:
- HD (Original, Maniac, Ultra),
- Novice (nieuw),
- Arrange (PS2 Arrange versie in HD) en
- 1.5 HD (de Matsuri versie, ook in HD).

De DLC-code voor 1.5 HD zit enkel in de eerste lichting.
 
Heel erg vet nieuws, de ps2 versie klopt gewoon niet, er wordt iets geks gedaan met de resolutie en dat merk je.
Ook al kan je de ps2 forcen naar 480p, blijft dit resolutie-scalerings probleem bestaan.
 
ElPancho":ul8pgmyx said:
matsuri versie \0/

Dat is voor mij ook het belangrijkste :)
Gisteren gelijk de normale versie gepreordered bij ShopNCSX. Niet de goedkoopste maar wel betrouwbaar, geen douanekosten en snelle levering (dag of 5).

Is ook een duurdere Limited edition met soundtrack, maar dat hoeft van mij nooit zo.
 
Da Dude":3vnu9dgo said:
DLX":3vnu9dgo said:

Under Defeat ook....

Die had ik gezien. kwam die ook niet op de PS3 uit?

Sorry voor de mega offtopic (mijn fout :) ), maar ja..

PS3 = regio vrij
360 = nou ja je weet waarschijnlijk al, zoals altijd bijna, regio locked :(


Zo nu weer ontopic met Mushihimesama HD!
 
DLX":23x6ct69 said:
Sorry voor de mega offtopic (mijn fout :) ), maar ja..
Zo nu weer ontopic met Mushihimesama HD!

Maakt niet uit man, doe ik ook zo vaak! :)

Matsuri versie ziet er cool uit he, gelijk full power stage 1 beginnen.
Dat was het enige "minpuntje" aan de eerste Mushi, beetje underpowered eerste wapen voor zolang het duurt.
En die opgefriste soundtrack, ook al is het niet helemaal mijn smaak, voor de afwisseling zeker wel leuk.

Ander scoring systeem ook dacht ik. Bij Mushi 1.0 moet je A en C snel tappen en wisselen om het maximale eruit te halen, bij de Matsuri versie volgens mij niet meer.
 
Back
Top