What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mushihime sama futari

ElPancho":11wdkyp4 said:
DDP DOJ BLEX hebben ze al aardig weten te verklooien met die port.

En die Futari BL is niet goedkoop, al zit er bij die verkoper al snel voor $500 aan karton bij.
Maar de prijs van Cave-karton ligt nu 1 maal wat hoger dan de oud papierprijs.

Leuke dingen die 360 titels, DS is bv. wel heel goed gelukt. Maar voor mij is het meer een zoethoudertje totdat de echte pcb gekocht kan worden.

Ja die ebay seller zit behoorlijk hoog met z'n prijs 😉
En net wat Elpancho zegt is DS de tot nu toe enige goede port naar de 360.
Shooting Love 200X ook niks bijzonders en de game Trizeal heb ik al op de DC.
Als Mushihimesame Futari net als Dodonpachi doj een slechte port is heb ik het gehad met de Japanse 360 en voor die 2 games ben ik hem niet van plan te houden.
 
Fuck alle Cave ports!! Cave 'experience' op je cab is niet te porten. :)
 
Back
Top