What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

MuchiMuchiPork van CAVE op de AOU Show 07

Ken

High Score Hunter

Filmpje van MuchiMuchiPork van CAVE op de AOU show.

aou1xt3.jpg

aou3ks8.jpg

aou5rq5.jpg

IMG_1579.jpg

IMG_1580.jpg

muchimuchi.jpg

De muziek is verschrikkelijk, maar het spel zelf lijkt me erg gaaf 8)
Ach ieder zo z'n smaak he 😉

Het valt me op dat er heel wat minder kogels in dit spel zitten in verhouding tot andere cave games, en langzamer. :?

Het valt me op dat er heel wat minder kogels in dit spel zitten in verhouding tot andere cave games, en langzamer. Confused

En dat ze de nadruk steeds meer leggen op schattige sexy meisjes. In dit geval zijn ze 'mollig' maar alé. :P

Maar goed, ik ben zeker wel benieuwd naar de game en er is nog niet te veel over bekend op wat artwork en filmpjes na en de wai wai/irritante boothmuziek welke heus niet ingame is. Hoop ik... Ik vind zo nu en dan een Parodius achtige shoot'm up ook wel leuk, hopelijk geldt dit ook voor Muchi Muchi Pork dat het dezelfde niveau aan fun heeft.

addict":1nrauido said:
Het valt me op dat er heel wat minder kogels in dit spel zitten in verhouding tot andere cave games, en langzamer. :?

Het is natuurlijk nog een preview versie, al schijnt de moeilijkheidsgraad toch behoorlijk te zijn. De lard attack, vrij briljant.

Back