A
Anonymous
Guest
almighty":g3x8js6o said:Regio vrij of niet, deze game zal er komen en eindelijk betaalbaar.
Maar stiekem een beetje Cave moe.....![]()
DS blijft voor mij de topper!!
Ik ben nog steeds geen CAVE moe, kan er niet genoeg van krijgen! Al vind ik Daifukkatsu wel erg makkelijk met die auto-bombs. Maar wel een erg vette game