Da Dude
Nozomi Elite
Gezien we bij een Megadrive topic steeds meer off-topic gingen.
Welke games vond jij het best op de "computer".
Hier mijn lijstje met top 3.
Er waren veel meer mooie games, maar deze schieten me zo 123 te binnen.
amstrad en atari st kan ik me zo niet herrinneren wat ik daarop speelde (deze zelf nooit gehad).
C64: Commando, treshhold en River raid
MSX: SD Snatcher, Knightmare, Aleste
Amiga: Chuck Rock, Project X en agony
Welke games vond jij het best op de "computer".
Hier mijn lijstje met top 3.
Er waren veel meer mooie games, maar deze schieten me zo 123 te binnen.
amstrad en atari st kan ik me zo niet herrinneren wat ik daarop speelde (deze zelf nooit gehad).
C64: Commando, treshhold en River raid
MSX: SD Snatcher, Knightmare, Aleste
Amiga: Chuck Rock, Project X en agony