K405
Candy Cab Regular
2 weken terug was ik bij Hommerson Funland op Scheveningen en daar staat een Ms. Pac-Man/Galaga - Class Of 1981 langzaam aan dood te gaan. Gewoon een treurig gezicht, de control panel is versleten en de CRT vertoont ook kuren. Ik heb toen aan het personeel ter plaatse gevraagd of de kast te koop was en maar die verwezen me door naar het hoofdkantoor. Dus ik diezelfde dag nog een mailtje gestuurd naar info@hommerson maar helaas geen reply. Vanmiddag dacht ik, what the hell, ik ga ze gewoon bellen. Zo gezegd zo gedaan, vriendelijke mevrouw verbond me door met een andere vriendelijke mevrouw van de receptie en die beloofde het voor me uit te zoeken.
Op weg van werk naar huis belde ze me met het bericht dat de kast niet te koop is.... de wreedheid.. barbaren. Thuis aangekomen meteen een biertje opengetrokken.
http://www.funland.nl/
http://www.arcade-museum.com/game_detail.php?game_id=8784
Op weg van werk naar huis belde ze me met het bericht dat de kast niet te koop is.... de wreedheid.. barbaren. Thuis aangekomen meteen een biertje opengetrokken.
http://www.funland.nl/
http://www.arcade-museum.com/game_detail.php?game_id=8784